Gå til innhold

Når flyselskapet ikke vil gi refund hva gjør jeg


Gjest pissed off at brussels airlines

Anbefalte innlegg

Gjest pissed off at brussels airlines

Har sendt inn et kanselleringsskjema hos Brussels Airlines, hvor de lover fullt refund for flybilletten etter 3 mnd. Nå er det gått over tiden, jeg har skrevet for å spørre hvor det blir av pengene. De sier at jeg var "no show" på datoen for flyavgang, og får dermed ikke noe refund. Jeg skrev tilbake at jeg hadde kansellert det på forhånd og krever dermed pengene tilbake.

Hvordan går jeg frem for å få disse pengene, som jeg har RETT på? Er advokat neste løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde prøvd å legge fram alle dokumentene jeg hadde på dette, og kontaktet flyselskapet en gang til. Gi dem en mulighet.

Husk at det må være skriftelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er billett bestilt direkte hos flyselskap? Hvordan avbestilte du (mail, tlf etc)? Har du dokumentasjon på at du avbestilte? Hvis ikke er jeg redd for at du har et problem ift refusjon av billett. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...