Gjest pissed off at brussels airlines Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Har sendt inn et kanselleringsskjema hos Brussels Airlines, hvor de lover fullt refund for flybilletten etter 3 mnd. Nå er det gått over tiden, jeg har skrevet for å spørre hvor det blir av pengene. De sier at jeg var "no show" på datoen for flyavgang, og får dermed ikke noe refund. Jeg skrev tilbake at jeg hadde kansellert det på forhånd og krever dermed pengene tilbake. Hvordan går jeg frem for å få disse pengene, som jeg har RETT på? Er advokat neste løsning? 0 Siter
Speak Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Jeg hadde prøvd å legge fram alle dokumentene jeg hadde på dette, og kontaktet flyselskapet en gang til. Gi dem en mulighet. Husk at det må være skriftelig! 0 Siter
AAA Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Er billett bestilt direkte hos flyselskap? Hvordan avbestilte du (mail, tlf etc)? Har du dokumentasjon på at du avbestilte? Hvis ikke er jeg redd for at du har et problem ift refusjon av billett. :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.