Gå til innhold

svenskene er ferdig


Gjest trooghåp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Svenskene har også klart å få tak i vaksiner som kan tas av allergikere, så ingen tvil om at de har vært litt mer effektive enn vår gjeng. Bjarne Håkon har vel hatt det for travelt med å skjule nydama si for pressen til å ha oversikt over beredskapen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ervaksinert

Annonse

Gjest Ervaksinert

*litt humre-humre over den oversettelsen*

He-he, tok bare den første artikkelen jeg fikk opp, men du har rett - litt sånn "dairektli trænsleited". :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile
Gjest trooghåp

Artikkelen er datert 13 oktober, så kanskje de har klart å bli ferdig på 3 uker?

jaha..de leste jeg også! svenskene var nok godt forberedt!

ingen Pølse Hansen der nei! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trooghåp

Svenskene har også klart å få tak i vaksiner som kan tas av allergikere, så ingen tvil om at de har vært litt mer effektive enn vår gjeng. Bjarne Håkon har vel hatt det for travelt med å skjule nydama si for pressen til å ha oversikt over beredskapen...

:o)))) enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trooghåp

Skulle ikke svenskene begynne massevaksinering i dag da?

i følge min svenske venninne som bor i malmø..er alle vaksinert og heller ingen dødt av influensan...så her er det noe gæli, som Norge ikke har skjønnt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trooghåp

Annonse

Gjest Norge takler ikke dette

Kanskje en grunn til at vi har en enormt stor dødsfallrate her i Norge i forhold til Sverige, Danmark og Finland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...