Gå til innhold

Mobilen min dør:-o

cathlin
 Del

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

cathlin

Hva skal du kalle mobilen, da?

Jeg har tenkt å spørre den pent når den kommer og banker på døren min. Eller den ringer sikkert på,,.,.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rudolfine

Har akkurat kjøpt meg 6600 fold purple. Er kjempefornøyd. Og syns det er en nesten vakker mobil ;)

Men nå liker jeg godt nokia, da.

Hva er du ute etter, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin

Har akkurat kjøpt meg 6600 fold purple. Er kjempefornøyd. Og syns det er en nesten vakker mobil ;)

Men nå liker jeg godt nokia, da.

Hva er du ute etter, da?

Lilla er fint. Jeg er ute etter en mobil som tåler en støyt, altså som har mulighet til å leve lengre enn ett år. Det har ikke sony-mobilene mine gjort de riste årene, derfor tenker jeg nokia. Har blitt bortskjemt med berøringsskjerm, men trenger ikke å ha det. Vil gjerne ha notatfunksjon, vekkerklokke, kallender, kanskje radio, og muliget for å laste ned opera mini så jeg kommer meg på nett. Og må være brukervennlig, men det er vel de fleste mobiler i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest E71

Lilla er fint. Jeg er ute etter en mobil som tåler en støyt, altså som har mulighet til å leve lengre enn ett år. Det har ikke sony-mobilene mine gjort de riste årene, derfor tenker jeg nokia. Har blitt bortskjemt med berøringsskjerm, men trenger ikke å ha det. Vil gjerne ha notatfunksjon, vekkerklokke, kallender, kanskje radio, og muliget for å laste ned opera mini så jeg kommer meg på nett. Og må være brukervennlig, men det er vel de fleste mobiler i dag.

Jeg har en Nokia E71, og den står i alle fall for en støyt; har mista den i gulvet og bakken og gud-vet-hvor mange ganger, og den blunker ikke engang.

Og den har vel også alle de funksjonene du vil ha og enda litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin

Jeg har en Nokia E71, og den står i alle fall for en støyt; har mista den i gulvet og bakken og gud-vet-hvor mange ganger, og den blunker ikke engang.

Og den har vel også alle de funksjonene du vil ha og enda litt mer.

Takk!:-) Den må jeg se nærmere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rudolfine

Jeg vet ikke hvor mye "bank" 6600 tåler, men ellers har den alt av funksjonene du etterlyser.

Lykke til med å finne deg ny mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...