Gå til innhold

Mikrobølgeovn


candyqueen_83

Anbefalte innlegg

candyqueen_83

Har dere mikrobølgeovn? Hvilken type, og er dere fornøyd? Jeg savner mikroen nå. Til små ting som smelte smør, poppe popcorn, varme opp rester osv, så jeg tror vi må kjøpe en.

Hvilken anbefaler dere? Den må være i sort eller stål (Look a like er greit, så egentlig alt utenom hvit). Jeg vil gjerne ha crispfunksjon, og den må helst ikke koste mer enn 1500 kr. Er det mulig å få til? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har micro og bruker den nesten daglig. Det eneste jeg er missfornøyd med er at jeg ikke hat stille nøyaktige tider, men at den har en vrider som i beste fall tar nærmeste 30 sekunder.

Ikke bra når man skal lunke på småting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Har micro og bruker den nesten daglig. Det eneste jeg er missfornøyd med er at jeg ikke hat stille nøyaktige tider, men at den har en vrider som i beste fall tar nærmeste 30 sekunder.

Ikke bra når man skal lunke på småting.

Ja, det hadde den gamle vi hadde også. Men det er vel bare å stoppe den vel?

Lurer på om vi bare går for denne i sort:

http://www.elprice.no/hvitevarer/mikroboelgeovn/wilfa-mikro-i-staal-look-eg1820

Jeg får ekstra rabatter hos wilfa så jeg får den vel for 600 kr :o) Sikkert bra nok for oss nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt avhengig av mikrobølgeovnen! Bruker faktisk denne oftere enn komfyren, men det har kanskje litt med at jeg er singel å gjøre.

Har hatt den samme mikroen i 7 år. Det er en Matsui mikro og den kostet 299 på Elkjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Er helt avhengig av mikrobølgeovnen! Bruker faktisk denne oftere enn komfyren, men det har kanskje litt med at jeg er singel å gjøre.

Har hatt den samme mikroen i 7 år. Det er en Matsui mikro og den kostet 299 på Elkjøp!

Der ser du :o) Trenger ikke å være så dyrt nei :o) Jeg savner virkelig microen. Samboeren vil ikke ha for han syns det blir så rotete ettersom vi ikke kan bygge den inn nå.Men jeg har nå overtalt han da :o) Kriteriet var at den ikke er hvit. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt samme micro i over 10 år nå. Kjøpte en litt avansert, dyrere variant - og det angrer jeg ikke på!

Vi har en Whirlpool med automatisk tining, automatisk varming, dampkoking, crisp- og grillfunksjon. Helt supe! Vi bruker den hver dag. Den er spesielt god til å koke poteter i (6 minutter), og steke pizza (5-7 minutter).

http://www.whirlpool.no/app.cnt/whr/no_NO/pageid/pgproddtl001/catid/1/subcatid/5/prodid/32672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det hadde den gamle vi hadde også. Men det er vel bare å stoppe den vel?

Lurer på om vi bare går for denne i sort:

http://www.elprice.no/hvitevarer/mikroboelgeovn/wilfa-mikro-i-staal-look-eg1820

Jeg får ekstra rabatter hos wilfa så jeg får den vel for 600 kr :o) Sikkert bra nok for oss nå.

Joda, kan stoppe den. Men det kan bli litt skummelt når jeg f.eks. smelter smør mens jeg henter andre ting. For da glemmer jeg jo micron.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Har hatt samme micro i over 10 år nå. Kjøpte en litt avansert, dyrere variant - og det angrer jeg ikke på!

Vi har en Whirlpool med automatisk tining, automatisk varming, dampkoking, crisp- og grillfunksjon. Helt supe! Vi bruker den hver dag. Den er spesielt god til å koke poteter i (6 minutter), og steke pizza (5-7 minutter).

http://www.whirlpool.no/app.cnt/whr/no_NO/pageid/pgproddtl001/catid/1/subcatid/5/prodid/32672

Jeg ønsker meg en sånn avansert når vi flytter, og skal ha en innebygd. Men nå tror jeg ikke at jeg gidder å legge så mange tusen i en mikro :o)

Men den var skikkelig fin å se på da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på mikro nr 2 nå, begge gangene har vi hatt en med crisp- og grill og "6th sense"-funksjon. (dvs vekt tror jeg:-P) Whirlpool.

Vi er kjempefornøyd og bruker nesten mikroen mer enn komfyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...