Gå til innhold

Tenner ikke på overvekt-drittsekk?


Gjest Forundret forumleser

Anbefalte innlegg

Gjest Forundret forumleser

Jeg tenner heller ikke på overvekt. Normalt forfall aksepterer jeg og noen få kilo ekstra, men overvektige menn tenner meg ikke. Jeg er naturlig tynn selv og jeg kunne ikke hatt en bamse sammen med meg i senga.

Er jeg virkelig en drittsekk da? Man kan da ikke bare bestemme seg for hva man skal tenne på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Det er klart du er en drittsekk når du ikke tenner på overvektige. Det er mye det er lov til ikke å tenne på - og til og med skrive rett ut at du ikke tenner på, f.eks. apemenn, femiklumper som shaver brystkassa, bart, menn som bruker sminke - selv om man ikke engang ser sminken, menn som trener for mye, menn som trener for lite, bergensere - generelt, menn som bruker for mye aftershave, menn som tviholder på sin naturlige neandertalerlukt - og helst så mye som mulig av den, solariumbrune bimboer om vinteren, silikon, store pupper, små pupper, osv, osv, osv.

Noe helt annet er det med overvekt. Tenner du ikke på overvekt er du en drittsekk, og du bør helst ta opp en psykologs dyrbare tid for å rette på denne skavanken - for det er hos deg feilen ligger, du - svinet som ikke tenner på overvekt.

(Men hvis jeg var deg ville jeg, dersom typen este ut som en overgjæra bolledeig, argumentert med at det er billigere å sende dama eller typen på Grete Rhode-kurs, enn selv å gå til psykolog i måneder, kanskje år + at høy BMI ikke er sunt i en tid der Nasse Nøff har hosta på oss en pandemi).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit. Det jeg tror mange vil ha frem med innleggene sine, er at som oftest når vi snakker om kjærlighet mellom mennesker(allerede oppstått kjærlighet) så fordrer den en ganske stor romslighet. Hos noen mennesker er det som om den romsligheten ikke er der, og da reagerer en.

Jeg tenner heller ikke på tjukke menn, og har aldri falt for noen, men jeg utelukker ikke at jeg kunne blitt glad i en med flere kilo ekstra. Man vet jo aldri helt hva som kan oppstå om en er åpen for ting.

Men menn som ikke takler naturlige svingninger rundt fødsler fremstår som ganske usympatiske. Det må jeg si. Kjærligheten skal være større enn som så, liksom..En må kinne ha litt perspektiv. Kjærligheten skal også innebære en respekt for sin partner hvor en søker å ta vare på egen kropp når en lever sammen med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snill som bare det

Jeg tenner heller ikke på overvekt.Men det er vel heller ikke noe problem .Jeg roter meg ikke borti slike menn, og da sårer jeg heller ingen .Drittsekk er jeg absolutt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Det må vel være helt greit ikke å tenne på overvektige i utgangspunktet.

Men å si man ikke lenger tenner på partner fordi vedkommende har lagt på seg synes jeg er noe ganske annet. Dreier det seg om en partner man har vært sammen med lenge, går tenningen forhåpentlig ikke bare på fysisk fremtoning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest katta spiste nicket i dag

Jeg tenner ikke på overvekt heller. For meg ser det veldig feminint ut med store bryster og gravid mage, og jeg tenner ikke på kvinnekroppen. Jeg liker også at kroppen er fast å ta i, at jeg ikke forsvinner med hånda ned i klamme hudfolder.

Heldigvis er det jo veldig individuelt hva en tenner på...ei venninne av meg synes alle tynne menn minner om eksen og blir kvalm. Dette er ok å si, men å ikke tenne på en tung kropp er tabu...og ja, vi er voksne damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan tenne på hva du vil for min del og det gjør deg ikke til en drittsekk.

Men jeg tror de som forventer tilnærmet perfekte kropper (sier ikke at dette gjelder deg) vil slite i et langvarig forhold. Med barn kommer ofte strekkmerker, hengemage, hengepupper og slitenhet. Med alderen kommer litt mage på mange menn, rynker, dårligere tenner og grått hår.

Av denne grunnen valgte jeg en partner som, i tillegg til å ha en ellers flott personlighet, også synes jeg er flott akkurat som jeg er. Blir rumpa mi større, så elsker han den mer. Henger puppene mine mer, så er det naturlig. Kler jeg meg i pysj-bukser og t-skjorte en søndag, så er jeg sexy fordi jeg slapper av.

Og herregud så deilig det er!

Men drittsekk fordi man ikke tenner på overvektige? Nei, det får jo være opp til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som synes du er en drittsekk? Jeg tenner heller ikke på overvektige menn, men anser meg absolutt ikke som noen drittsekk av den grunn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gjelder det å skille snørr og barter!

Jeg håper du ser forskjellen mellom det å ha preferanser for menn man ennå ikke er sammen med, og det å kunne godta endringer som skjer med en partner man allerede har blitt glad i og knyttet til?

Da jeg som 23-åring traff min mann, var lyse menn langt nede på lista og skallete menn overhodet ikke _med_ på lista. Grunnen til at jeg fortsatt har samme mann 20 år etter er IKKE at han fortsatt har håret i behold og at det fortsatt er (stort sett) mørkt;-) Betviler sterkt at tenningen ville blitt borte selv om håret gråner og faller av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan tenne på hva du vil for min del og det gjør deg ikke til en drittsekk.

Men jeg tror de som forventer tilnærmet perfekte kropper (sier ikke at dette gjelder deg) vil slite i et langvarig forhold. Med barn kommer ofte strekkmerker, hengemage, hengepupper og slitenhet. Med alderen kommer litt mage på mange menn, rynker, dårligere tenner og grått hår.

Av denne grunnen valgte jeg en partner som, i tillegg til å ha en ellers flott personlighet, også synes jeg er flott akkurat som jeg er. Blir rumpa mi større, så elsker han den mer. Henger puppene mine mer, så er det naturlig. Kler jeg meg i pysj-bukser og t-skjorte en søndag, så er jeg sexy fordi jeg slapper av.

Og herregud så deilig det er!

Men drittsekk fordi man ikke tenner på overvektige? Nei, det får jo være opp til deg.

''Men jeg tror de som forventer tilnærmet perfekte kropper (sier ikke at dette gjelder deg) vil slite i et langvarig forhold.''

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel være helt greit ikke å tenne på overvektige i utgangspunktet.

Men å si man ikke lenger tenner på partner fordi vedkommende har lagt på seg synes jeg er noe ganske annet. Dreier det seg om en partner man har vært sammen med lenge, går tenningen forhåpentlig ikke bare på fysisk fremtoning.

Tiltredes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Det er naturlig å ha sine preferanser.

At mennesket endres/forfaller litt over år er naturlig. Men man skal da ikke gi blaffen heller. Man skal ikke la seg ese ut- eller gå i bare utvaskede, slitte klær. Da er man bare ikke sexy.

Apropos utvaskede og slitte klær... Man skal ha såpass respekt for sin partner at man i alle fall av og til forsøker gjøre seg fin for han/henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tenner ikke på overvekt jeg heller, tror ikke det har noe med å være drittsekk å gjøre, at man ikke tenner på en enorm vom.

Jeg syns ikke mannen min er drittsekk fordi han ikke tenner på meg. Jeg reflekterer isteden over hva det er som styrer denne typen preferanser, det kan jo foreksempel være noe fysiologisk - isåfall er det interessant å finne ut.

Vi blir jo alle gamle og eser ut, iallfall majoriteten av oss, og da lurer jeg på om denne typen menn vil slutte å ha sex og være glad i konene sine. Da har de jo et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg syns ikke mannen min er drittsekk fordi han ikke tenner på meg. Jeg reflekterer isteden over hva det er som styrer denne typen preferanser, det kan jo foreksempel være noe fysiologisk - isåfall er det interessant å finne ut.

Vi blir jo alle gamle og eser ut, iallfall majoriteten av oss, og da lurer jeg på om denne typen menn vil slutte å ha sex og være glad i konene sine. Da har de jo et problem.

Da burde du kanskje uttalt deg annerledes. Du visste dessuten hva han mente om lubne kvinner, så hvorfor ble det slik?

Men jeg tror gjensidig tenning, er alfa og omega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde du kanskje uttalt deg annerledes. Du visste dessuten hva han mente om lubne kvinner, så hvorfor ble det slik?

Men jeg tror gjensidig tenning, er alfa og omega.

Det har jo du null og niks med å mene noe om, for det første. For det andre så ramset jeg opp fakta. Ikke en gang skrev jeg noe om at jeg syns han er en drittsekk, unntatt helt på slutten hvor jeg sier at jeg er desperat fordi dette ikke går an å leve med.

Skjønner ærlig talt ikke poenget ditt (og andres) med å skrive svar som kan oppleves kritikk på mennesker som faktisk er i nød.

Så til deg og et par av dere andre sier jeg: GET A LIFE ! Og skam dere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det har jo du null og niks med å mene noe om, for det første. For det andre så ramset jeg opp fakta. Ikke en gang skrev jeg noe om at jeg syns han er en drittsekk, unntatt helt på slutten hvor jeg sier at jeg er desperat fordi dette ikke går an å leve med.

Skjønner ærlig talt ikke poenget ditt (og andres) med å skrive svar som kan oppleves kritikk på mennesker som faktisk er i nød.

Så til deg og et par av dere andre sier jeg: GET A LIFE ! Og skam dere også.

Kan du i det hele tatt lese?

Har aldri kalt noen av dere en drittsekk.

Synes dine tilbakemeldinger er grove og uhøflige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men jeg tror de som forventer tilnærmet perfekte kropper (sier ikke at dette gjelder deg) vil slite i et langvarig forhold.''

Enig.

..også veldig enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...