Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg viser til mitt innlegg i allergiforumet. Ja - det var langt og med mange opplysninger - men allikevel - man betaler jo for et svar på det man spør om. Må man betale når legen overser det viktigste spørsmålet? I stedet for å svare på det jeg lurer på kommer mange opplysninger jeg allerede vet, som at man måler IgG antistoffer ved IgA-mangel (selvfølgelig vet jeg det) og en påstand om at jeg blander sammen de forskjellige antistoffene. Det gjør jeg ikke - jeg lurer på hvorfor den ene virker slik og den andre slik.

Hovedopplysningen er jo at datteren min etter over 6 år på glutenfri diett fremdeles har betennelse i tarmen - alikevel sier legen at hun ikke forstår hva problemet er nå??? Og at det er uklart hvilke symptomer hun har??? Jeg spør om dette kan skyldes melk og viser til svensk forskning. Da jeg har problemer med å få svar på dette fra andre leger så ønsket jeg andre legers mening. Men dette er det jo ikke svart på.

Svaret var også på engelsk og selv om jeg forstod det meste så var det noe i slutten jeg ikke er helt sikker på. Uansett så var ikke det svar på hovedspørsmålet - hva kommer den betennelsen i magen av.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...