Gå til innhold

Oppdateringer i Facebook

Gjest Elextra
 Del

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Niccola

News Feed legger seg kronologisk etter når de ble postet. Live Feed er som på internettforum der innlegg popper opp på toppen når de får nye svar.

Genialt, og veldig tidsbesparende, du ser fort hva som er skjedd siden sist du sjekket :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

News Feed legger seg kronologisk etter når de ble postet. Live Feed er som på internettforum der innlegg popper opp på toppen når de får nye svar.

Genialt, og veldig tidsbesparende, du ser fort hva som er skjedd siden sist du sjekket :-)

Hm, skjønner jeg dette da? Skal se på det :-).

Er bare innom FB av og til, bruker det ikke som et forum akkurat, så vet ikke hvor relevant det er for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Hm, skjønner jeg dette da? Skal se på det :-).

Er bare innom FB av og til, bruker det ikke som et forum akkurat, så vet ikke hvor relevant det er for meg.

Når noen skriver en statusoppdatering, legger ut en link, eller hva som helst, legger det seg i News Feed bare "oppå hverandre" etter når de ble postet.

Om noen kommenterer en statusoppdatering fra i går, vil det i Live Feed hoppe opp som den "ferskeste nyheten".

Var det greiere? Du får skifte frem og ilbake noen ganger og se på tiden for når de ulike postingene ble gjort, så ser du det. Sparer som sagt masse tid, særlig hvis du er sjelden innom :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Er det -derfor- alt bare roter seg til og ting&tang bytter plass! Blæ! Jeg holdt på å bli tussete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Er det -derfor- alt bare roter seg til og ting&tang bytter plass! Blæ! Jeg holdt på å bli tussete.

Da holder du deg bare til News Feed, ingenting flytter på seg der :-) Men da blir det mye scrolling om du vil sjekke om det er kommet kommentarer eller noe til det som ligger der. Evt at du må gå inn på de enkelte sidene til folk du vil følge med på. Det trenger du ikke når du bruker Live Feed ;-)

Føler meg som den reneste "reklamedame" her, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Caloni Makaroni

Da holder du deg bare til News Feed, ingenting flytter på seg der :-) Men da blir det mye scrolling om du vil sjekke om det er kommet kommentarer eller noe til det som ligger der. Evt at du må gå inn på de enkelte sidene til folk du vil følge med på. Det trenger du ikke når du bruker Live Feed ;-)

Føler meg som den reneste "reklamedame" her, hehe!

Jeg er ikke så innmari dreven på facebook, så det skal ikke så mye til for å forvirre meg. Derfor tror jeg at det er greit at ting holder seg der de opprinnelig var.

For en times tid siden lette og lette jeg etter en tråd eller hva det nå kalles som en av kontaktene mine hadde laget, og jeg ville lese der, men kunne for mitt bare liv ikke finne den. Nå vet jeg altså hvorfor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Jeg er ikke så innmari dreven på facebook, så det skal ikke så mye til for å forvirre meg. Derfor tror jeg at det er greit at ting holder seg der de opprinnelig var.

For en times tid siden lette og lette jeg etter en tråd eller hva det nå kalles som en av kontaktene mine hadde laget, og jeg ville lese der, men kunne for mitt bare liv ikke finne den. Nå vet jeg altså hvorfor :P

Live Feed er jo som 100 nyeste her på DOL, mens News Feed er som trådlisten i de enkelte forumene. Skjønner ikke at dere ikke ser hvor genialt det er :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pekkaline

Live Feed er jo som 100 nyeste her på DOL, mens News Feed er som trådlisten i de enkelte forumene. Skjønner ikke at dere ikke ser hvor genialt det er :-))))

Blir jo nesten som her; 100 siste meldinger.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Ah. Da forstår jeg. Jeg bruker ikke 100 nyeste her på DOL, ikke rart jeg blir forvirret på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Når noen skriver en statusoppdatering, legger ut en link, eller hva som helst, legger det seg i News Feed bare "oppå hverandre" etter når de ble postet.

Om noen kommenterer en statusoppdatering fra i går, vil det i Live Feed hoppe opp som den "ferskeste nyheten".

Var det greiere? Du får skifte frem og ilbake noen ganger og se på tiden for når de ulike postingene ble gjort, så ser du det. Sparer som sagt masse tid, særlig hvis du er sjelden innom :-)

Ok!

Er stort sett bare innom om en e-post har meldt om melding eller venneforespørsel til meg, jeg. Men er jeg først innom kikker jeg jo gjerne på bilder og meldinger som ligger øverst, i hvertfall.

Takk for oppklaring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...