Gå til innhold

Beste sedative AD uten vektøkning


Gjest trengersøvn

Anbefalte innlegg

Gjest trengersøvn

Finnes det noe AD feks av den gamle typen som gir god søvn, men ikke vektøkning/øket appetitt etc?

Først brukte jeg tolvon, 10 kilo opp på rekordtid, seponerte 10 kilo ned på rekordtid. Så ga jeg remeron et forsøk, 10 kilo opp igjen.

Vallergan og Phenergan gir ikke tilstrekkelig effekt på meg,

AP har vektøkning som bivirkning samt at jeg da føler meg mindre kvikk i toppen dagen derpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker at de gamle Sarotex og Nefetar, som ikke er så gamle, men virket til god søvn. Det var også Nefatar som ga minst bivirkninger på seksuelle, fikk jjeg opplyst av fastlegen, da han sa Nefatar var helt nye her i 95 eller 96. Vet ikke hvordan det er med de nyere AD ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...