Sjøbris 147 0 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Skal en tur til Roma på tur alene, er der i 3 dager. Deretter skal jeg gå 6 mil på pilgrimstur. Er det noen som kjenner Roma og har steder som anbefales- restauranter, pubber, "må se" steder? Og, dere som er fjellfolk- hva er et MUST å ha med på tur nå på vinteren, skal gå over et fjell blant annet. Det er 5 til 13 grader der jeg skal gå. Tenkte å sove innendørs- kloster og pensjonater. Men må jo ha med minst mulig oppakking. Frosken har vel litt erfaring her? Håper å kunne bruke mest mulig av det jeg har (hummer og kanari klær)- men trenger råd for langtur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trutte 0 0 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Misunnelig God tur! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøbris 147 0 Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Misunnelig God tur! Takk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det høres fantastisk ut! Har ingen råd, men vil bare ønske deg en kjempetur!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøbris 147 0 Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Det høres fantastisk ut! Har ingen råd, men vil bare ønske deg en kjempetur!!!! Takk :-) Gleder meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.