brulla 169 0 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er det noen som har noen gode forslag? Skal lage til ca. 20 mennekser :-) Ikke for komplisert, men enkelt og godt - friskt.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pærecider 0 0 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Pærecider med et bær oppi glasset. Enkelt og godt! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alana 975 0 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Bacardi Razz, Cranberry-juice og Sprite! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo 1 735 0 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Blande appelsinsaft med sitronbrus istedet for vann. Kjempegodt. Hva for alkohol man kan blande inn vet jeg ikke, for sånt har jeg ikke greie på :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JUSTaMinute 0 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det enkleste er bare å kjøpe Martini Asti. Sprudlende, friskt og godt. Alkoholfritt alternativ kan være Mozell. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trist jente 0 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Pærecider med et bær oppi glasset. Enkelt og godt! :-) Bacardi, sprite, frossne bær (skogsbær feks), evt litt juice og limebåter i en punsjbolle. Alternativt bacardi og sprite og limebåter satt stilig på et glass. Evt en dæsj juice eller sitronbrus itillegg. Ved å fukte toppen av glasset kan du lage sukkerlag der man drikker av. Ser stilig ut og man behøver ikke få i seg mye av det sukkeret om man ikke vil. Maritini Asti er etter min mening forferdelig - da hadde jeg faktisk valgt mozell 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Bacardi rass, sitronbrus med en skive lime eller sitron. De fleste liker denne. Supergod. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.