Gå til innhold

Bivirkninger?


Gjest vanskelige dette her

Anbefalte innlegg

Gjest vanskelige dette her

Hvor fort etter vaksinering mot svineinfluensa kommer mulige bivirkninger?

Når familier deles opp (etter risikogrupper og etter alder) må man kanskje regne med at det vil bli en del sykedager over tid, når ikke alle vaksineres samtidig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De akutte kommer vel oftest innen de 20 min man må sitte etter å ha tatt vaksinen.

Selv fikk jeg lett feber, forverring av astma, svimmelhet og hodepine samme kveld. Og det henger fortsatt i dagen etter. Men eventuelle nevrologiske bivirkninger kan vel melde seg over tid. For første gang i mitt liv føler jeg meg litt som ei lab-rotte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baconfeber

Jeg tok vaksinen fredag formiddag. Skikkelige bivirkninger startet etter ca seks timer og varte i ganske nøyaktig ett døgn.

Jeg måtte nok ha vært hjemme èn dag fra jobben, hvis det ikke var helg, for jeg følte meg ganske sjaber. Vondt i hele kroppen, hodepine, slapp, litt feberfølelse (men jeg gadd ikke ta tempen, så jeg vet ikke hvor mye).

Men jeg angrer ikke ett sekund! Bedre å være liksomsyk i ett døgn enn ordentlig syk og smittsom i mange dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hiroshima

Ingen av de tilsammen 17 personene jeg kjenner har nevnt noe om bivirkninger. Hun ene ble litt forkjølet med sår hals, men uklart om dette er noe hun ville fått uavhengig av vaksinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

candyqueen_83

Ingen av de tilsammen 17 personene jeg kjenner har nevnt noe om bivirkninger. Hun ene ble litt forkjølet med sår hals, men uklart om dette er noe hun ville fått uavhengig av vaksinen.

Jeg har også fått litt sår hals nå. Dytta innpå med c-vitaminer :o) Håper ikke det blir langvarig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner to som har tatt vaksinen. De tok den en sen ettermiddag og fikk feber ved 14-tida dagen etter. Feberen lå på rundt 38.5 grader og de hadde litt smerter i kroppen og i hodet. Armen hovnet litt opp og var øm. Utpå natta forsvant feberen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden og jeg tok den torsdag. Bivrikninger var at vi ble trøtte samme dagen, tok en times lur så var formen fin. Armen øm i noen dager, men ikke noe mer. Ingen sykedager. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...