Gå til innhold

Angst og tretthet


Gjest kahloli

Anbefalte innlegg

Gjest kahloli

Jeg er sånn middels plaget med angst. Var til legen her om dagen og fortalte om det for første gang. Hun resonnerte seg fram til at mitt selvværd hadde sunket etter bruddet med min kjæreste, og at det var slik angsten hadde oppstått. Jaja. Fint det. Ikke akkuratt en revolusjonerende nyhet for meg som vil gi de store endringer.

Jeg fikk noen papirer jeg kunne se på, og anbefaling av en bok.

Kunne også få en ny time om en måned, når hun kommer hjem fra ferie.

Så jeg antar at jeg er "left alone with this", og må ordne opp på egenhånd. Problemet er bare at jeg er så sinnsykt trett.

Står opp kl. 10.00 - 11.00 de fleste dager. Og legger meg igjen klokken 23.00. Sovner inn en time til to timer senere.

Så jeg burde få nok søvn. Jeg kan ikke klare mer en aktivitet om dagen, skole + trening blir feks for mye. Eller skole + husvask. Gjør jeg det, er jeg skutt etterpå. Som nå.

Dette gjør jo angsten værre, fordi jeg har sinnsykt mye skolearbeid, og jeg får ikke riktig gjort noe.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...