Gå til innhold

Skiftet harddisk og jeg mangler aa,oe og alle


Gjest Nickløsheletia

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia

tegn. Ikke kan jeg markere lenger heller.

Ville bare si fra, hvis det skulle lure paa hvorfor det skulle mangle et spoersmaalstegn eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletia

Du har i det minste fortsatt ø i nicket ditt:-)

Ja, joess det har jeg ikke tenkt paa. Rart at det fungerer da, eller kansje ikke iom at jeg maa bruke emailadressen og passordet for aa logge meg paa. Er ikke glup nok til aa forst[ dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, joess det har jeg ikke tenkt paa. Rart at det fungerer da, eller kansje ikke iom at jeg maa bruke emailadressen og passordet for aa logge meg paa. Er ikke glup nok til aa forst[ dette.

Den ø'en kommer vel automatisk.

jeg er sikker på at du kan kopiere æ, ø og å fra f eks dette innlegget mitt og lime inn i eget innlegg. Men det er jo en veldig tungvindt måte å skrive bokstavene på, da...;-)

Det er sikkert noen lure sjeler som vet en enklere måte å skrive dem på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Ja, joess det har jeg ikke tenkt paa. Rart at det fungerer da, eller kansje ikke iom at jeg maa bruke emailadressen og passordet for aa logge meg paa. Er ikke glup nok til aa forst[ dette.

Ikke kan jeg lage smiletegn heller, sa jeg kommer til aa virke litt sur frem til jeg finner ut av dette. Punktumen virker ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Den ø'en kommer vel automatisk.

jeg er sikker på at du kan kopiere æ, ø og å fra f eks dette innlegget mitt og lime inn i eget innlegg. Men det er jo en veldig tungvindt måte å skrive bokstavene på, da...;-)

Det er sikkert noen lure sjeler som vet en enklere måte å skrive dem på.

jeg er sikker på at du kan kopiere æ, ø og å fra f eks dette innlegget mitt og lime inn i eget innlegg. Men det er jo en veldig tungvindt måte å skrive bokstavene på, da...;-)

Jeg kan kopiere det, men jeg kan ikke markere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletia

Ikke kan jeg lage smiletegn heller, sa jeg kommer til aa virke litt sur frem til jeg finner ut av dette. Punktumen virker ihvertfall.

(((( ****^^^^$$$$%%%###@@@!!!___++ >>>|||

Av disse tegnene er det kun prosenttegnene som virker slik de skal. Ellers kommer det helt andre tegn enn det som som staar paa knappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...