Gå til innhold

Skiftet harddisk og jeg mangler aa,oe og alle

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

tegn. Ikke kan jeg markere lenger heller.

Ville bare si fra, hvis det skulle lure paa hvorfor det skulle mangle et spoersmaalstegn eller noe.

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Du har i det minste fortsatt ø i nicket ditt:-)

Ja, joess det har jeg ikke tenkt paa. Rart at det fungerer da, eller kansje ikke iom at jeg maa bruke emailadressen og passordet for aa logge meg paa. Er ikke glup nok til aa forst[ dette.

Skrevet

Ja, joess det har jeg ikke tenkt paa. Rart at det fungerer da, eller kansje ikke iom at jeg maa bruke emailadressen og passordet for aa logge meg paa. Er ikke glup nok til aa forst[ dette.

Den ø'en kommer vel automatisk.

jeg er sikker på at du kan kopiere æ, ø og å fra f eks dette innlegget mitt og lime inn i eget innlegg. Men det er jo en veldig tungvindt måte å skrive bokstavene på, da...;-)

Det er sikkert noen lure sjeler som vet en enklere måte å skrive dem på.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ikke kan jeg lage smiletegn heller, sa jeg kommer til aa virke litt sur frem til jeg finner ut av dette. Punktumen virker ihvertfall.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Den ø'en kommer vel automatisk.

jeg er sikker på at du kan kopiere æ, ø og å fra f eks dette innlegget mitt og lime inn i eget innlegg. Men det er jo en veldig tungvindt måte å skrive bokstavene på, da...;-)

Det er sikkert noen lure sjeler som vet en enklere måte å skrive dem på.

Jeg kan kopiere det, men jeg kan ikke markere det.

Annonse

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ikke kan jeg lage smiletegn heller, sa jeg kommer til aa virke litt sur frem til jeg finner ut av dette. Punktumen virker ihvertfall.

(((( ****^^^^$$$$%%%###@@@!!!___++ >>>|||

Av disse tegnene er det kun prosenttegnene som virker slik de skal. Ellers kommer det helt andre tegn enn det som som staar paa knappen.

Gjest Ruccola
Skrevet

Ble den skiftet på et verksted hvor de kopierte den gamle til den nye?

Skrevet

Du har selvfølgelig forsøkt å sette keyboard instillingene tilbake til Norsk?

Caloni Makaroni
Skrevet

Ser jo ut som om du har engelsk oppsett på tastaturet. Få byttet det tilbake til norsk, det er bare en innstilling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...