Gå til innhold

Innlegg markeres ikke som lest, tull med loggen?


Gjest Niccola

Anbefalte innlegg

Gjest Niccola

Innlegg jeg har lest her på DOL blir ikke lenger lilla når jeg leser dem. Problemet oppsto i dag. Kan jeg ha klart å tulle med loggen eller noe?

Har vært inne og kikket på innstillingene, der har jeg valgt at maskinen skal ha logg over de sise 20 dager.

Jeg har ikke dette problemet på andre forum jeg bruker.. Forslag til hva som har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har skjedd meg et par ganger før at alle tidligere leste innlegg plutselig ble "blå" igjen, helt uten videre. Men alle som ble lest etter hva-det-nå-var-som-skjedde ble lilla. Så virket nesten som "sletting av loggen" uten at jeg hadde gjort noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg jeg leste i går og dagene før det, er fremdeles lilla. Så logg er ikke slettet.

Så denne først nå, altså diamentralt motsatt for deg som det jeg har opplved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Så denne først nå, altså diamentralt motsatt for deg som det jeg har opplved.

Ja, har som deg opplevd at absolutt alt er blitt blått igjen. Så dette her er nytt, og bare veldig merkelig!

Føler meg som en gullfisk, like glad hver gang jeg åpner Svar til meg og oppdager masse blå svar. Men sukk, det er jo bare de gamle fra før i dag :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd meg et par ganger før at alle tidligere leste innlegg plutselig ble "blå" igjen, helt uten videre. Men alle som ble lest etter hva-det-nå-var-som-skjedde ble lilla. Så virket nesten som "sletting av loggen" uten at jeg hadde gjort noe.

''Det har skjedd meg et par ganger før at alle tidligere leste innlegg plutselig ble "blå" igjen, helt uten videre.''

Det skjer typisk ved strømbrudd eller annen ukontrollert restart. Men de blir lilla når man leser dem på nytt, slik du beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Niccola

''Det har skjedd meg et par ganger før at alle tidligere leste innlegg plutselig ble "blå" igjen, helt uten videre.''

Det skjer typisk ved strømbrudd eller annen ukontrollert restart. Men de blir lilla når man leser dem på nytt, slik du beskriver.

Alle innlegg jeg har lest i dag hopper tilbake til blått med en gang jeg klikker på neste innlegg. Mens gårsdagen pg bakover holder seg lilla. Begrper ingenting, det er ganske irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Sånn har det vært her et par måneder. Det skjedde etter at Firefox oppdaterte seg. Hver gang jeg åpner nettleseren igjen er alt markert som ulest. Det er vanskeligere å følge med i gamle tråder, hva jeg har lest og ikke lest. Irriterende!

Håper for din del at problemet løser seg av seg selv. IE er ikke slik, men den er så treg at jeg ikke orker å bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det har skjedd meg et par ganger før at alle tidligere leste innlegg plutselig ble "blå" igjen, helt uten videre.''

Det skjer typisk ved strømbrudd eller annen ukontrollert restart. Men de blir lilla når man leser dem på nytt, slik du beskriver.

Ah, det kan være en forklaring, ja. Takk for info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Sånn har det vært her et par måneder. Det skjedde etter at Firefox oppdaterte seg. Hver gang jeg åpner nettleseren igjen er alt markert som ulest. Det er vanskeligere å følge med i gamle tråder, hva jeg har lest og ikke lest. Irriterende!

Håper for din del at problemet løser seg av seg selv. IE er ikke slik, men den er så treg at jeg ikke orker å bruke den.

Jeg har IE. Kan ikke forstå hva som er skjedd, jeg ser problemet vedvarer i dag. Alt fra i går er like blått.

Men alle innlegg lest 2. nov og tidligere, er lilla som vanlig. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...