Gå til innhold

Hellikopterlappen


Gjest Vilvil

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner noen som har tatt den? Tok de/dere den i Norge? Er det vanskelig å få jobb etterpå?

Har veldig lyst, men det er jo så fryktelig dyrt, så må være sikker på at jeg er sikret jobb etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Virker kjempemoro

Kjenner de som har tatt det i Astralia f.eks. (ville det selv en gang men har dårlig syn)

De går på skole der, og er garantert jobb etterpå med å gjete dyr :)

Men dette er noen år siden, vet ikke hvordan det er nå. Er ikke helt sikker på hvor du begynner å lete heller, men søk google f.eks. så nøster det seg sikkert videre derfra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenk deg godt om

Sønnen min tok den i USA. Han er ferdig nå, men det er veldig vanskelig å få jobb etterpå. Dyrt er det også.

For han ser det ut som om guttedrømmen brast, og må nå ta seg småjobber som ikke har noe med utdannelsen å gjøre.

Det er lite andre jobber som er relatert til helikopterlappen.

Tenk deg godt om før du eventuellt begynner på denne utdannelsen i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en som har eller hadde lappen, han ga seg fordi inntekten var veldig variert, alt i fra ikke noe til rimelig bra betalt. Det var vanskelig for han å få jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...