Gjest ...for deg som har barn 0 0 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det har blitt skrevet litt om det å motstå fristelser (behovstilfredsstillelse) her på forumet og jeg kom over en morsom link: http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article464928.ece Kanskje noe å prøve ut... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carwing 654 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Morsomt :-) Til ettertanke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper 12 196 2 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Denne har vi forsøkt på sønnen som er fire år. Problemet er språkproblemene han har, slik at testen ikke akkurat blir gyldig. Jeg forlot rommet, som beskrevet, når jeg trodde han hadde forstått hva avtalen var. Ti sekunder etterpå ropte han: "Mamma, jeg spiste opp fort! Få den andre nå?" Ja, ja. Vet ikke hva det tyder på, jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest men tro det gjerne den som vil 0 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Bullshit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.