PleX26 Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Hei, lurer på hva slags dose jeg skal ta for å dempe angst? har fått 15mg tabletter, men hvis jeg tar en fikk jeg ingen spesiell vikrning. Bruker det kun i spesielle anledninger, virker de raltivt fort eller må jeg ta de lenge før? Håper på raskt svar Bruker 20mg cipralex fra før 0 Siter
jassy Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Max virkning er etter 2-4 timer mener jeg det står i felleskatalogen Hva er spesielle anledninger? 0 Siter
PleX26 Skrevet 4. november 2009 Forfatter Skrevet 4. november 2009 Max virkning er etter 2-4 timer mener jeg det står i felleskatalogen Hva er spesielle anledninger? Møter ol, hva slags dose er vanlig å ta, er redd for å bli sløv hvis jeg tar en til 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Siden 1 -en ikke virker, har du intet annet valg enn å prøve 2. Prøv det en dag det passer og før du trenger det. 0 Siter
Gjest sahoda Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Møter ol, hva slags dose er vanlig å ta, er redd for å bli sløv hvis jeg tar en til Du kan fort tippe over i sløv og det er lite ønskelig hvis du skal i møter. Hvorfor ikke prøve 1 og en halv? Vær obs på at du kan reagere ulikt på inntak. En dag kan altså en tablett være nok. Jeg ville derfor tatt 1 og kjent på virkningen etter en drøy time (1 1/2). Merker du ingenting, tar du en halv tabl til. 0 Siter
Gjest MedicNerd Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Gjør gjerne som NHD skriver, ville bare si at for min del tar det rundt en time før slike preparater virker på meg. Det som står oppført som max plasmakonsentrasjon i felleskatalogen referer til når virkningen er på topp. Sobril finnes som 25mg tabletter også. 0 Siter
jassy Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Møter ol, hva slags dose er vanlig å ta, er redd for å bli sløv hvis jeg tar en til ser du har fått svar og at det hjelper deg :-) Blir selv sløv og kvalm av 10 mg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.