Spirello 4 604 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Vi har bestilt tur dit i januar, og jeg gleder meg vilt! Aldri vært der, men hørt det blåser litt. Vet det ikke er sånn kjempevarmt, men alt er bedre enn minusgrader og snø/slaps Hvordan er prisene på mat/drikke der? Hva MÅ vi få med oss av utflukter? Sanddynene og strendene er selvskrevne.. Vi skal til Corralejo. To voksne og et barn på 4 år som reiser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Regner med at prisene der er som på de andre Kanariøyene. Altså ganske høye. Men jeg har aldri vært der. (Men på Gran Canari, Tenerife og Lanzarote) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi 2 737 1 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Corralejo var helt ok, syntes jeg. Typisk "syden-by" med masse turistbutikker, restauranter mm. Vi var ikke på noen organiserte utflukter, så kan ikke uttale meg om det. Tok oss litt rundt på egen hånd, bl.a. til et kunstsenter og sanddynene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula 908 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg har aldri vært der, men svigisene reiser dit minst en gang i året og har gjort det i over 10 år. De elsker det, og elsker å ligge ved bassenget/på stranden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.