Gå til innhold

Her kommer vinteren

Gjest firepile
 Del

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest majas mamma

Vel, vi bor på Østlandet, og her laver det ned. Her som det ellers aldri snør!! Merkelig vær, må jeg si. Fortsetter det sånn må jeg måke i morgen tidlig. Og jeg som bare måkte to ganger i fjor vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan

Vel, vi bor på Østlandet, og her laver det ned. Her som det ellers aldri snør!! Merkelig vær, må jeg si. Fortsetter det sånn må jeg måke i morgen tidlig. Og jeg som bare måkte to ganger i fjor vinter.

''og her laver det ned''

Og her fikk vi på vinterdekkene _i dag_ (forhåndsbestilt time for flere dager siden), så dette var jammen i siste liten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majas mamma

''og her laver det ned''

Og her fikk vi på vinterdekkene _i dag_ (forhåndsbestilt time for flere dager siden), så dette var jammen i siste liten:-)

He, he, i år var vi tidlig ute, og fikk lagt om i høstferien da vi skulle på fjellet. Det var egentlig litt gøy å bare klatre opp fjellveien på nye vinterdekk, mens hyttenaboen sto nede i bakken og hadde glemt kjettinger til sommerdekka sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan

He, he, i år var vi tidlig ute, og fikk lagt om i høstferien da vi skulle på fjellet. Det var egentlig litt gøy å bare klatre opp fjellveien på nye vinterdekk, mens hyttenaboen sto nede i bakken og hadde glemt kjettinger til sommerdekka sine.

;-) I høstferien (dvs første langhelgen) var vi på hytta, og satt ute i solveggen - 19 grader i skyggen. Hadde vært litt ufint med piggdekk da, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pusi

;-) I høstferien (dvs første langhelgen) var vi på hytta, og satt ute i solveggen - 19 grader i skyggen. Hadde vært litt ufint med piggdekk da, gitt.

Ved - 19 grader ville jeg nok ha lagt om til vinterdekk forlengst ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

morsan

Ved - 19 grader ville jeg nok ha lagt om til vinterdekk forlengst ;o)

*S* så det etter at jeg hadde sendt at den tankestreken ble litt feil, ja...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majas mamma

Vi hadde +1, første dagen og våkna opp til -2, og 10 cm snø neste dagen, men det var siste helga i høstferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...