Gjest firepile 0 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Værmeldingen viser 20 cm snø og kraftig vind på Sørlandet. http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=582627 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma 0 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Vel, vi bor på Østlandet, og her laver det ned. Her som det ellers aldri snør!! Merkelig vær, må jeg si. Fortsetter det sånn må jeg måke i morgen tidlig. Og jeg som bare måkte to ganger i fjor vinter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 689 1 436 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Vel, vi bor på Østlandet, og her laver det ned. Her som det ellers aldri snør!! Merkelig vær, må jeg si. Fortsetter det sånn må jeg måke i morgen tidlig. Og jeg som bare måkte to ganger i fjor vinter. ''og her laver det ned'' Og her fikk vi på vinterdekkene _i dag_ (forhåndsbestilt time for flere dager siden), så dette var jammen i siste liten:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma 0 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 ''og her laver det ned'' Og her fikk vi på vinterdekkene _i dag_ (forhåndsbestilt time for flere dager siden), så dette var jammen i siste liten:-) He, he, i år var vi tidlig ute, og fikk lagt om i høstferien da vi skulle på fjellet. Det var egentlig litt gøy å bare klatre opp fjellveien på nye vinterdekk, mens hyttenaboen sto nede i bakken og hadde glemt kjettinger til sommerdekka sine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 689 1 436 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 He, he, i år var vi tidlig ute, og fikk lagt om i høstferien da vi skulle på fjellet. Det var egentlig litt gøy å bare klatre opp fjellveien på nye vinterdekk, mens hyttenaboen sto nede i bakken og hadde glemt kjettinger til sommerdekka sine. ;-) I høstferien (dvs første langhelgen) var vi på hytta, og satt ute i solveggen - 19 grader i skyggen. Hadde vært litt ufint med piggdekk da, gitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi 960 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 ;-) I høstferien (dvs første langhelgen) var vi på hytta, og satt ute i solveggen - 19 grader i skyggen. Hadde vært litt ufint med piggdekk da, gitt. Ved - 19 grader ville jeg nok ha lagt om til vinterdekk forlengst ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 689 1 436 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ved - 19 grader ville jeg nok ha lagt om til vinterdekk forlengst ;o) *S* så det etter at jeg hadde sendt at den tankestreken ble litt feil, ja...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma 0 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 ;-) I høstferien (dvs første langhelgen) var vi på hytta, og satt ute i solveggen - 19 grader i skyggen. Hadde vært litt ufint med piggdekk da, gitt. Vi hadde +1, første dagen og våkna opp til -2, og 10 cm snø neste dagen, men det var siste helga i høstferien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.