Gjest takker for svar 0 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Når mammaen i huset blir syk og ikke kan passer barnet sitt (fødselspermisjon) og pappen må ta seg fri for å passe nurket, har han rett på fri med lønn da? (Har du en link til hva loven sier blir jeg svært takknemlig. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 781 5 391 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Da kan mor sykemeldes og far få ta permisjon istedet vil jeg tro. Sjekk med NAV. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest takker for svar 0 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Da kan mor sykemeldes og far få ta permisjon istedet vil jeg tro. Sjekk med NAV. Dette gjelder en akutt "kink" i nakken, pappaen var hjemme fra jobb én dag.... litt dramatisk å kontakte nav kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 781 5 391 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Dette gjelder en akutt "kink" i nakken, pappaen var hjemme fra jobb én dag.... litt dramatisk å kontakte nav kanskje? Far har rett på å bruke sykt-barn-dager om barn _eller_ barnepasser er syk og i dette tilfellet er det mor som er barnepasser, ergo har far uten tvil rett på fri med lønn noen dager. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest takker for svar 0 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Far har rett på å bruke sykt-barn-dager om barn _eller_ barnepasser er syk og i dette tilfellet er det mor som er barnepasser, ergo har far uten tvil rett på fri med lønn noen dager. ) Det var det jeg _trodde_. Fint å få det bekreftet. Takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blanke ark 464 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 http://www.sph.dep.no/Statens-Personalhandbok-2009/7-Hovedtariffavtalen-i-staten-1-mai-2008---30-april-2010/73Fellesbestemmelsene/7320--20-Omsorg-for-barn/ Se kommentarens punkt 2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest takker for svar 0 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 http://www.sph.dep.no/Statens-Personalhandbok-2009/7-Hovedtariffavtalen-i-staten-1-mai-2008---30-april-2010/73Fellesbestemmelsene/7320--20-Omsorg-for-barn/ Se kommentarens punkt 2 Tusen takk for link. Skummet gjennom alle kommentarene og under punkt 5 fant jeg akkurat det jeg trengte 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.