Gjest lurelurt 0 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg har betalt for en vare jeg ikke tror kommer... Vet det er dumt med forhåndsbetaling, men han virket veldig oppriktig og jeg har gjort det 100 ganger før, og alltid fått pakken! Denne gangen ser det ut for at jeg har blitt lurt gitt!! Kan jeg på noen måte finne ut hvem som eier bankkontonummeret jeg fikk oppgitt og betalte til? Fikk et navn og, men vet jo ikke om det stemmer... kan jeg sjekke om navnet og kontoen "hører sammen" på noen måte? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurtengangjegog 0 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har opplevd det samme som deg, og jeg blei så eitranes forbanna! Hvis du skal finne ut noe om bank og sånt, så må du legge inn en anmeldelse hos politiet. Og håpe at de gidder etterforske. Alternativt kan du ta en telefon, slå i ei plate til banken og prøve å få ut navnet som hører kontoen til. Husk å rapportere slasken til finn.no! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 876 5 438 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg ble også lurt på et salg-og-kjøp-nettsted for et par år siden. Sure penger. Har dog handlet masse både på finn og qxl i ettertid og aldri hatt problemer, men det er ikke snakk om store summer i gangen da. Ting som koster en del kroner kjøper man kun i postoppkrav og åpner pakken på posten for å sikre seg at det er riktig vare som er inni. Tidligere var det i alle fall slik at den postansatte måtte bevitne hva som var inni om man skulle klage. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurelurt 0 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har opplevd det samme som deg, og jeg blei så eitranes forbanna! Hvis du skal finne ut noe om bank og sånt, så må du legge inn en anmeldelse hos politiet. Og håpe at de gidder etterforske. Alternativt kan du ta en telefon, slå i ei plate til banken og prøve å få ut navnet som hører kontoen til. Husk å rapportere slasken til finn.no! Huff ja, det er så sinnsykt irriterende! Ikke så veldig mange penger, men er snakk om noen hundrelapper... Det som er syns er at dette egentlig var sønnens penger, han skulle kjøpe noen spill. (han får selvfølgelig penger av meg tilbake...) Jeg tror jeg ringer banken og hører om navneet passer til kontoen, da vet jeg nemlig hvor han bor *tøff i trynet* ) Jeg har også handlet på Finn mange ganger og jeg har aldri blitt lurt tidligere:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurtengangjegog 0 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Huff ja, det er så sinnsykt irriterende! Ikke så veldig mange penger, men er snakk om noen hundrelapper... Det som er syns er at dette egentlig var sønnens penger, han skulle kjøpe noen spill. (han får selvfølgelig penger av meg tilbake...) Jeg tror jeg ringer banken og hører om navneet passer til kontoen, da vet jeg nemlig hvor han bor *tøff i trynet* ) Jeg har også handlet på Finn mange ganger og jeg har aldri blitt lurt tidligere:o) Skal du ringe banken, tror jeg ikke du kan spørre på en direkte måte - tviler på at de har lov til å svare deg på det spørsmålet. Men sjekk i en annen bank først, om du får lov, så vet du litt mer. Lykke til, håper du har bedre hell enn vi hadde... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti 8 727 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Da dette skjedde min samboer politianmeldte vi, og utrolig nok, 1/2 år etter, var pengene tilbake på konto. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bank en bank 0 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Huff ja, det er så sinnsykt irriterende! Ikke så veldig mange penger, men er snakk om noen hundrelapper... Det som er syns er at dette egentlig var sønnens penger, han skulle kjøpe noen spill. (han får selvfølgelig penger av meg tilbake...) Jeg tror jeg ringer banken og hører om navneet passer til kontoen, da vet jeg nemlig hvor han bor *tøff i trynet* ) Jeg har også handlet på Finn mange ganger og jeg har aldri blitt lurt tidligere:o) Banken kommer ikke til å svare deg på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.