Hushjelpen 771 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ser at det er mange som bruker masse slike lys på fat, men renner ikke de lysene noe veldig da, de brettene kan ikke bli noe fine etterpå... Men det er så fint med disse "oppsatsene" på bordet med mange lys:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Nei, mine lys renner ikke hvertfall. Bortsett fra hvis man dulter borti da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg tror det går greit så lenge du klipper veika (veiken?) såpass at den ikke får stearinen til å renne utenfor kanten på lyset? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Platina 906 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kubbelys renner normalt ikke. Pass bare på å ikke sette et lavt lys for nært et høyere ett. Da kan det lave lyset lage hull i det høye slik at det begynner å renne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg tror det går greit så lenge du klipper veika (veiken?) såpass at den ikke får stearinen til å renne utenfor kanten på lyset? Det er kvaliteten på stearinen som bestemmer om kubbelys lekker eller ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det er kvaliteten på stearinen som bestemmer om kubbelys lekker eller ikke. Ok, vet du om bestemte butikker (kjeder) som har kubbelys med god kvalitet? Jeg har nemlig stående et stort fat med masse kubbelys på det nye kjøkkenet mitt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ok, vet du om bestemte butikker (kjeder) som har kubbelys med god kvalitet? Jeg har nemlig stående et stort fat med masse kubbelys på det nye kjøkkenet mitt De som er riflete fra Plantasjen holder seg veldig fine og jevne når de brennes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 De som er riflete fra Plantasjen holder seg veldig fine og jevne når de brennes. Hva med de glatte? Jeg liker best glatte kubbelys 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Er min erfaring 0 0 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hva med de glatte? Jeg liker best glatte kubbelys De blanke glatte (det finnes også matte) fra Rema 1000 drypper ikke, mens de glatte fra IKEA er totalubrukelige- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hva med de glatte? Jeg liker best glatte kubbelys Jeg syns ikke de holder seg like bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 De blanke glatte (det finnes også matte) fra Rema 1000 drypper ikke, mens de glatte fra IKEA er totalubrukelige- Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg syns ikke de holder seg like bra. Ok, takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.