Gå til innhold

Styling av den lille sorte


Platina

Anbefalte innlegg

I år har jeg tenkt å gjenbruke den svarte kjolen fra i fjor til jul. Men jeg har lyst til å stæsje den opp med noe nytt tilbehør. Men hva??

Har du et knalltips på hvordan jeg kan style den opp? Jeg trenger altså noen litt mer konkrete tips enn bare "en ny veske" eller "et par kule sko" . :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Strømpebukse

Jeg syns ei tøff/lekker/sexy strømpebukse kan gjøre hele antrekket. Nå har jeg kjøpt meg mange ulike å variere med i utlandet, og kan få den lille sorte til å se tøff ut, pen ut eller sexy ut, alt etter som valg av strømpebukse.

Så det er mitt tips nummer en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ei tøff/lekker/sexy strømpebukse kan gjøre hele antrekket. Nå har jeg kjøpt meg mange ulike å variere med i utlandet, og kan få den lille sorte til å se tøff ut, pen ut eller sexy ut, alt etter som valg av strømpebukse.

Så det er mitt tips nummer en!

Det hadde kanskje vært en idé ja. Jeg har tenkt på både sko, veske, jakke og smykker, men ikke strømpebukse. I en knall farge da, eller en med mønster?

Det er så mange ting jeg synes er fint på andre, men så føler jeg at det blir helt teit hvis jeg har det på selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Det hadde kanskje vært en idé ja. Jeg har tenkt på både sko, veske, jakke og smykker, men ikke strømpebukse. I en knall farge da, eller en med mønster?

Det er så mange ting jeg synes er fint på andre, men så føler jeg at det blir helt teit hvis jeg har det på selv.

På Lindex har dem svarte strømebukser med forskjellige mønstre :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier ingenting om hvor gammel du eller hva slags stil du har, men her er mine forslag (som jeg går med selv også):

Rock opp kjolen med et par skinntights, og noen høye pumps med nagler og lakk!! Trendy og tøft!

http://www.asos.com/Kg-By-Kurt-Geiger/Kg-By-Kurt-Geiger-Hope-Studded-Shoe/Prod/pgeproduct.aspx?iid=719229&cid=6461&sh=0&pge=1&pgesize=200&sort=-1&clr=Black

Accessories: store ørepynt, skinn-armbånd med nagler (lindex har noen veldig kule)

Alternativt, strømpebukse og over-kneet støvletter med høye hæler :-)

http://www.nitrolicious.com/blog/2009/08/31/jimmy-choo-for-hm-over-the-knee-boots/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde kanskje vært en idé ja. Jeg har tenkt på både sko, veske, jakke og smykker, men ikke strømpebukse. I en knall farge da, eller en med mønster?

Det er så mange ting jeg synes er fint på andre, men så føler jeg at det blir helt teit hvis jeg har det på selv.

Du kan også gå for en knallfarge, som f eks rød:

http://th04.deviantart.net/fs48/300W/i/2009/175/9/2/Red_Riding_Pantyhose_II_by_TemplaSimpina.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

TIps:

1. Et fargerikt belte i livet, og gjerne matchende sko og veske. Evt. bare de to sistnevnte, om det ikke passer med belte.

2. En mønstret strømpebukse.

3. En pelskrave, gjerne fuskpels. Slike fås rimelige mange steder for tiden. Men vet jo ikke om det passer på formen til kjolen.

4. Skyhøye, sko, og aller helst matchende veske til.

5. Nye strassmykker.

Med slike antrekk tenker jeg mer julebord og nyttårsaften enn julaften, da :-). Og det er jo litt vanskelig å si hva som passer når vi ikke har setst kjolen.

*oppkomme av tips i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier ingenting om hvor gammel du eller hva slags stil du har, men her er mine forslag (som jeg går med selv også):

Rock opp kjolen med et par skinntights, og noen høye pumps med nagler og lakk!! Trendy og tøft!

http://www.asos.com/Kg-By-Kurt-Geiger/Kg-By-Kurt-Geiger-Hope-Studded-Shoe/Prod/pgeproduct.aspx?iid=719229&cid=6461&sh=0&pge=1&pgesize=200&sort=-1&clr=Black

Accessories: store ørepynt, skinn-armbånd med nagler (lindex har noen veldig kule)

Alternativt, strømpebukse og over-kneet støvletter med høye hæler :-)

http://www.nitrolicious.com/blog/2009/08/31/jimmy-choo-for-hm-over-the-knee-boots/

Jeg er 35 og kjolen går ned til knærne, så over kne-støvletter går ikke. Men de pumpsene var kule! Og naglarmbånd kunne jeg gått med - for 15 år siden. ;)

Takk for gode tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.theuniformproject.com/

Her kan du se en dame bruke den samme lille, sorte kjolen alle årets dager, men med ulikt tilbehør hver dag. Klikk deg bakover i kalenderen og ta en titt:-)

Der var det jo masse kult! Noen tips kan man jo bruke selv om kjolen ikke er like kort og jeg ikke er like slank som henne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIps:

1. Et fargerikt belte i livet, og gjerne matchende sko og veske. Evt. bare de to sistnevnte, om det ikke passer med belte.

2. En mønstret strømpebukse.

3. En pelskrave, gjerne fuskpels. Slike fås rimelige mange steder for tiden. Men vet jo ikke om det passer på formen til kjolen.

4. Skyhøye, sko, og aller helst matchende veske til.

5. Nye strassmykker.

Med slike antrekk tenker jeg mer julebord og nyttårsaften enn julaften, da :-). Og det er jo litt vanskelig å si hva som passer når vi ikke har setst kjolen.

*oppkomme av tips i dag*

Takk for tips! Det er til julebordet jeg tenkte å stæsje opp kjolen også. Til julaften blir den mer plain. :)

Kjolen går rett over brystet med stropper som kan tas av, og er knelang. Følger ellers figuren ganske tett. Helt enkel rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...