Gjest sløva 0 0 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei! Vurderer å sette meg på skolebenken etter mange år, og nå finner jeg jo selvsagt ikke vitnemåletmitt fra 94, for å finne ut om jeg må forbedre noen karakterer før opptak. Noen som vet hvor jeg skal kontakte for å få kopi? Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 825 5 415 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Skolen du fikk vitnemålet fra. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det er vel bare å kontakte skolen der du gikk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sløva 0 0 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det er vel bare å kontakte skolen der du gikk? Den skolen eksister ikke mer, dessverre. Glemte en litt vesentlig detalj 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sløva 0 0 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Skolen du fikk vitnemålet fra. ) Glemte å skrive at den ikke eksisterer mer Ikke rart jeg må undertegne med 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Den skolen eksister ikke mer, dessverre. Glemte en litt vesentlig detalj Da ville jeg ringt skolekontoret/utdanningsetaten i kommunen, eller hva det heter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio 7 569 0 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Skolen du gikk på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio 7 569 0 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Den skolen eksister ikke mer, dessverre. Glemte en litt vesentlig detalj Ta kontakt med fylkeskommunen, de bør i alle fall vite hvor du kan henvende deg videre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tror jeg 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva slags type skole var det du gikk på da? Om det er en ganske spesiell skole tror jeg du kanskje kan få problemer. Men om det var innenfor vanlig videregående skulle det vel være bedre dokumentert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.