Gå til innhold

Er i et stort sort hull


ladywillma

Anbefalte innlegg

Jeg føler at jeg lever i et stort svart hull for tiden. Er utrolig sliten.Alt jeg gjør er feil føler jeg. De rundt meg prøver å si noe annet, men det tror jeg de gjør for å trøste. Jeg burde kansje gått til legen, men jeg er livredd for å bli sykemeldt. Jeg føler at jeg tross alt mestrer noe der. Jeg har alltid vært en person som tar vare på og gir omsorg til de som sliter, og de har det vært mange av rundt meg. Men har jeg ingen ting å gi føler at jeg er en pest og en plage for denne verden. Kan ikke fortelle hjemme hvordan jeg har det, for jeg er redd for å trigge frem en ny episode hos min mann som er Bipolar 2.Men de spør hele tiden om det er noe i verden, for jeg ser så sliten ut.Da blir jeg enda mer fortvilet, for jeg ønsker ikke at de skal se at jeg ikke har det bra. Er det noen som har hatt det sånn ? Hva gjorde dere for å komme ut av det sorte hullet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bølger

Jeg tror du bør gå til legen.

Legen vil nok ikke sykemelde deg så lenge du har godt av å gå på jobb.

Han vil nok heller ikke kunne tvinge deg, så lenge du ikke selv ønsker

det. I dag skal alt legges til rette for at folk skal kunne klare å være i jobb, selv

om de er syke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elinaaahh

Går ikke an å trigge frem en ny episode hos en bipolar ved å fortelle hvordan man har det.

Kanskje du burde få en psykolog å prate ut med? Sykemelding høres ikke lurt ut nei.

Er det en bipolar poliklinikk der du bor, de tar inn pårørende til samtaler også tror je.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...