Gå til innhold

Lillemus


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Var det du som hadde barn som fikk svineinfluensa i sommer? Husker jeg riktig, at de nesten ikke hadde feber? Og fikk du i såfall bekreftet gjennom prøve at de virkelig hadde svineinfluensa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

En sykepleier på jobben min fikk svineinfluensa, og måtte holde seg hjemme i ei uke på grunn av smittefaren. Selv hadde hun bare én dag med feber og hodepine, og var litt snufsete. Det var alle symptomene hun hadde, men prøven viste positivt på svineinfluensaen.

Mannen hennes hadde vært ganske mye dårligere, men kom seg etter fire- fem dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

En sykepleier på jobben min fikk svineinfluensa, og måtte holde seg hjemme i ei uke på grunn av smittefaren. Selv hadde hun bare én dag med feber og hodepine, og var litt snufsete. Det var alle symptomene hun hadde, men prøven viste positivt på svineinfluensaen.

Mannen hennes hadde vært ganske mye dårligere, men kom seg etter fire- fem dager.

Takk for info! Jeg heller mer og mer til at junior har hatt svineinfluensa, selv om han ikke hadde høy feber, og ingen av oss andre ble smittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ta vaksinen?

En sykepleier på jobben min fikk svineinfluensa, og måtte holde seg hjemme i ei uke på grunn av smittefaren. Selv hadde hun bare én dag med feber og hodepine, og var litt snufsete. Det var alle symptomene hun hadde, men prøven viste positivt på svineinfluensaen.

Mannen hennes hadde vært ganske mye dårligere, men kom seg etter fire- fem dager.

Yngste her hadde litt feber og var slapp to dager (dag to var hun ikke så varm). Feber ble ikke målt. Kan det altså ha vært svineinfluensa? De har nå fått lapp fra skolen om at de kan ta vaksinen, og jeg er veldig i tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...