Gå til innhold

Lavt stoffskifte/Graviditet Dr.Anker

Anbefalte innlegg

litt bekymret

Hei!

Jeg har lavt stoffskifte og fikk beskjed av legen min at verdiene mine var litt for høye til at det var enkelt å bli gravid nå. Husker ikke hva verdien heter, men den skulle visstnok helst være under 2 for å bli gravid. Min ligger nå på 5,8 men har vært myyyye høyere i følge legen. Nå har jeg likevel blitt gravid, men har begynt med blødninger. Lurer på om sjansen er større for å miste fosteret med disse verdiene og med denne sykdommen enn for friske mennesker? Kan en spontanabort skje uten smerter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33779-lavt-stoffskiftegraviditet-dranker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Jeg foreslår at du framlegger dette spørsmålet for spesialist i gynekologi Mette H. Moen i Doktor Onlines forum om gynekologi.

En spontanabort kan godt begynne uten smerter, men vil ofte etterhvert være ledsaget av varierende grader av ubehag/smerter - blant annet hvor langt man er kommet i svangerskapet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...