Gå til innhold

En sak for Kiwi-Bob?


Gjest ellers

Anbefalte innlegg

http://www.firda.no/Innenriks/helse/article4688256.ece

Hvis noen lurer på hvorfor Tamiflu nå er respeptfritt for de som måtte behøve det, ligger vel mye av svaret i at de nå må kvitte seg med et overskuddslager som er utgått på dato.

Til vanlig rådes vi til å være forsiktig med bruk av medisiner som er utgått på dato, men ikke nå nei. Nå bare forlenger de utgått-datoen med ett par år høhø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

candyqueen_83

Slutt å heng ut Kiwi-bob. Han er unik, og gjør en god gjerning!

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange skal henge ut Kiwi-Bob. De har jo all mulighet til å gjøre det samme selv om de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ritblok

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange skal henge ut Kiwi-Bob. De har jo all mulighet til å gjøre det samme selv om de vil.

Helt enig. Kiwi-bob er unik fordi han går kledd i "uteliggerklær, og bryr seg ikke noe om status selv om han har mange penger på bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

Helt enig. Kiwi-bob er unik fordi han går kledd i "uteliggerklær, og bryr seg ikke noe om status selv om han har mange penger på bok.

Vel og bra det. Men er det lov å tjene såpass mye når en er utføretrygdet? Og betales det skatt? Eller gjelder det egne regler for denne karen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor hang jeg ut Kiwi-Bob? Hadde apotekene hatt samme regler for utgåtte varer som Kiwi, hadde dette vært en gullgruve for han. Jeg har ikke med ett eneste ord sagt at det han gjør er noe negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt å heng ut Kiwi-bob. Han er unik, og gjør en god gjerning!

Og hvor hang jeg ut Kiwi-Bob? Hadde apotekene hatt samme regler for utgåtte varer som Kiwi, hadde dette vært en gullgruve for han. Jeg har ikke med ett eneste ord sagt at det han gjør er noe negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Kiwi-bob er unik fordi han går kledd i "uteliggerklær, og bryr seg ikke noe om status selv om han har mange penger på bok.

''Men er det lov å tjene såpass mye når en er utføretrygdet? Og betales det skatt? Eller gjelder det egne regler for denne karen?''

Stusser litt over dette jeg også, må si meg enig med firepile.

Ser heller ikke at trådstarter gjør narr av Kiwi-Bob.

Vedkommende stiller jo bare et spørsmål ang. gått-ut-på-dato produkt, noe som er Kiwi-Bob sin spesialitet.

Han har valgt å stå fram offentlig med dette, så da bør han tåle å bli omtalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

''Men er det lov å tjene såpass mye når en er utføretrygdet? Og betales det skatt? Eller gjelder det egne regler for denne karen?''

Stusser litt over dette jeg også, må si meg enig med firepile.

Ser heller ikke at trådstarter gjør narr av Kiwi-Bob.

Vedkommende stiller jo bare et spørsmål ang. gått-ut-på-dato produkt, noe som er Kiwi-Bob sin spesialitet.

Han har valgt å stå fram offentlig med dette, så da bør han tåle å bli omtalt.

Jeg må innrømme at jeg ikke leste dette hovedinnlegget så nøye, men det har tidligere vært flere tråder med klaging på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingen som har hengt ut ham her. Han har valgt å stå frem i riksdekkende medier og må således tåle å bli omtalt. Hårsår, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...