Gjest ellers 0 0 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 http://www.firda.no/Innenriks/helse/article4688256.ece Hvis noen lurer på hvorfor Tamiflu nå er respeptfritt for de som måtte behøve det, ligger vel mye av svaret i at de nå må kvitte seg med et overskuddslager som er utgått på dato. Til vanlig rådes vi til å være forsiktig med bruk av medisiner som er utgått på dato, men ikke nå nei. Nå bare forlenger de utgått-datoen med ett par år høhø. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ritblok 0 0 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Slutt å heng ut Kiwi-bob. Han er unik, og gjør en god gjerning! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Slutt å heng ut Kiwi-bob. Han er unik, og gjør en god gjerning! Jeg skjønner ikke hvorfor så mange skal henge ut Kiwi-Bob. De har jo all mulighet til å gjøre det samme selv om de vil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ritblok 0 0 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor så mange skal henge ut Kiwi-Bob. De har jo all mulighet til å gjøre det samme selv om de vil. Helt enig. Kiwi-bob er unik fordi han går kledd i "uteliggerklær, og bryr seg ikke noe om status selv om han har mange penger på bok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest firepile 0 0 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Helt enig. Kiwi-bob er unik fordi han går kledd i "uteliggerklær, og bryr seg ikke noe om status selv om han har mange penger på bok. Vel og bra det. Men er det lov å tjene såpass mye når en er utføretrygdet? Og betales det skatt? Eller gjelder det egne regler for denne karen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ellers 0 0 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Og hvor hang jeg ut Kiwi-Bob? Hadde apotekene hatt samme regler for utgåtte varer som Kiwi, hadde dette vært en gullgruve for han. Jeg har ikke med ett eneste ord sagt at det han gjør er noe negativt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ellers 0 0 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Slutt å heng ut Kiwi-bob. Han er unik, og gjør en god gjerning! Og hvor hang jeg ut Kiwi-Bob? Hadde apotekene hatt samme regler for utgåtte varer som Kiwi, hadde dette vært en gullgruve for han. Jeg har ikke med ett eneste ord sagt at det han gjør er noe negativt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae 2 688 0 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Helt enig. Kiwi-bob er unik fordi han går kledd i "uteliggerklær, og bryr seg ikke noe om status selv om han har mange penger på bok. ''Men er det lov å tjene såpass mye når en er utføretrygdet? Og betales det skatt? Eller gjelder det egne regler for denne karen?'' Stusser litt over dette jeg også, må si meg enig med firepile. Ser heller ikke at trådstarter gjør narr av Kiwi-Bob. Vedkommende stiller jo bare et spørsmål ang. gått-ut-på-dato produkt, noe som er Kiwi-Bob sin spesialitet. Han har valgt å stå fram offentlig med dette, så da bør han tåle å bli omtalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 ''Men er det lov å tjene såpass mye når en er utføretrygdet? Og betales det skatt? Eller gjelder det egne regler for denne karen?'' Stusser litt over dette jeg også, må si meg enig med firepile. Ser heller ikke at trådstarter gjør narr av Kiwi-Bob. Vedkommende stiller jo bare et spørsmål ang. gått-ut-på-dato produkt, noe som er Kiwi-Bob sin spesialitet. Han har valgt å stå fram offentlig med dette, så da bør han tåle å bli omtalt. Jeg må innrømme at jeg ikke leste dette hovedinnlegget så nøye, men det har tidligere vært flere tråder med klaging på han. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hoppla 0 0 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det er da ingen som har hengt ut ham her. Han har valgt å stå frem i riksdekkende medier og må således tåle å bli omtalt. Hårsår, du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.