Gjest Overgansalder og depresjoner 0 0 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg er kvinne på 46 år. Tror jeg har såvidt begynt å komme i overgangsalderen. Jeg har humørsvingninger...som varierer fra irritasjon til skikkelig deprimert... Jeg er litt redd for dette med deprisjoner siden jeg har vært temmelig langt nede pga andre påvirkniner... Noen tips på ferden inn i overgangsalderen som kan gjøre det lettere for meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gondor 4 750 517 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 En ide kunne være å stikke innom helsekost og få tak i soyapiller. Det koster ikke all verden og er verdt et forsøk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overgansalder og depresjoner 0 0 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 En ide kunne være å stikke innom helsekost og få tak i soyapiller. Det koster ikke all verden og er verdt et forsøk. Takk for tipset =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi 1 452 0 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Kanskje du kan prøve Omega 3, 3-4 kapsler daglig og B-vitamintilskudd. Jeg har fått råd om ta det og at det iallfall kan hjelpe litt på depresjoner. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.