Gå til innhold

Dilemma ang. p-pille bruk...


Gjest Svært betenkt!!

Anbefalte innlegg

Gjest Svært betenkt!!

Jeg er i begynnelsen av 40 årene og går på p-piller, noe jeg hittil har vært veldig godt fornøyd med. Sikker prevensjon som jeg selv styrer, og ingen pms!! Nå har det imidlertid oppstått en situasjon som ikke var der da jeg fikk resepten av legen. Jeg er blitt gjort kjent med hjerteproblemer i familien, som dreier seg om begge foreldrene mine. Selv har jeg i løpet av de siste månedene hatt to tilfeller av hjerteflimmer i forbindelse med jogging.Legen min har henvist meg videre til hjertespesialist, men det er ventetid. Tidlig i morges våknet jeg av at hjertet slo unormalt fort og hardt. Hadde da hatt en guffen drøm... Men allikevel!

Nå står det i pakningsvedlegget til p-pillene at hjerteproblemer i familien er en grunn til at man kanskje ikke bør gå på p-piller.

Legen har ikke vurdert denne saken, da det ikke var noe tema på den tiden resepten ble skrevet ut...

Hva syns damene på DOL, lever jeg farlig nå??

Jeg kan ellers legge til at jeg er relativt slank, røyker ikke, og trener flere ganger i uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...