Gå til innhold

Har noen av dere vært syke?


Gjest svineinfluense

Anbefalte innlegg

Gjest svineinfluense

Hører så mye om svineinfluensa, men hører lite fra de som

har hatt den. Kun de ekstreme tilfellene får vi høre om.

Hvis noen av dere har hatt den, hadde det vært interessant å

høre hvordan det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt den.

Den var ikke værre enn andre influensaer, hadde høy feber, vond hals, og var totalt utslitt i ca en uke. Dette var for 3 uker siden.

Begynner å bli syk igjen da... men om det er svineinfluensaen jeg har nå det tror jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og barna mine på 9 og 6 har nettopp hatt det. Det varte i en uke. Feber, hoste, slapphet, muskelsmerter, hodepine...som vanlig influensa, bortsett fra at vi i tillegg var litt dårlig i magen. Er glad for at vi har hatt det, nå slipper vi å gå rundt og være redd for å bli smittet mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jepp, her er vi ferdige :)

Her i huset har alle hatt svineinfluensaen, og syns faktisk den var mildere enn andre runder vi har hatt tidligere år.. Det mest ubehagelige var smertene i lungene, emn alt i alt - ikke det værste vi har vært med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og barna mine på 9 og 6 har nettopp hatt det. Det varte i en uke. Feber, hoste, slapphet, muskelsmerter, hodepine...som vanlig influensa, bortsett fra at vi i tillegg var litt dårlig i magen. Er glad for at vi har hatt det, nå slipper vi å gå rundt og være redd for å bli smittet mer.

Var det tørrhoste eller slimhoste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hatt den ja og dermed immun

Jeg har hatt den. Blir sjelden syk, men jammen fikk jeg denne. For meg artet det seg mer som en kraftig forkjølelse enn influensa. Hadde feber og leddsmerter og tett nese men det var vel det tror jeg. Var hos legen for noe annet og hun ville bare sjekke om det var svineinfluensa, noe jeg var overbevist om at det ikke var, men det var det.

Så nå har jeg hatt den. Det var ikke ille og jeg er immun ;) All grunn til å være fornøyd med andre ord.

Kjenner noen flere som har hatt den. Noen få har vært ganske syke og sengeliggende over en uke, men de fleste har opplevd den i en mild variant av de jeg kjenner da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt den. Blir sjelden syk, men jammen fikk jeg denne. For meg artet det seg mer som en kraftig forkjølelse enn influensa. Hadde feber og leddsmerter og tett nese men det var vel det tror jeg. Var hos legen for noe annet og hun ville bare sjekke om det var svineinfluensa, noe jeg var overbevist om at det ikke var, men det var det.

Så nå har jeg hatt den. Det var ikke ille og jeg er immun ;) All grunn til å være fornøyd med andre ord.

Kjenner noen flere som har hatt den. Noen få har vært ganske syke og sengeliggende over en uke, men de fleste har opplevd den i en mild variant av de jeg kjenner da.

hvordan vet du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ei som ligger langflat nå, hun sier hun er kroppsklein og kvalm (kan like gjerne være tamifluen det da), men ellers er formen ganske ok og at det ikke er noe å grue seg til om man skulle få det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hatt den ja og dermed immun

hvordan vet du det?

Hvordan vet jeg hva?

Jeg vet det var svineinfluensa jeg hadde fordi legen insisterte på å sjekke og fikk det dermed påvist.

De jeg refererer til som jeg kjenner har også fått påvist svineinfluensa av legen.

Om du tenker på at jeg nå sier jeg er immun så er det fordi jeg har hørt og lest flere steder at har man hatt den så blir man immun.

Nå svarte jeg på mulige spørsmål for jeg forstod ikke hva du spurte om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet jeg hva?

Jeg vet det var svineinfluensa jeg hadde fordi legen insisterte på å sjekke og fikk det dermed påvist.

De jeg refererer til som jeg kjenner har også fått påvist svineinfluensa av legen.

Om du tenker på at jeg nå sier jeg er immun så er det fordi jeg har hørt og lest flere steder at har man hatt den så blir man immun.

Nå svarte jeg på mulige spørsmål for jeg forstod ikke hva du spurte om.

Takk for svarene.:-) Jeg lurte pà om du hadde fàtt pàvist det, og det har du altsà.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hatt den ja og dermed immun

Takk for svarene.:-) Jeg lurte pà om du hadde fàtt pàvist det, og det har du altsà.

''Var hos legen for noe annet og hun ville bare sjekke om det var svineinfluensa, noe jeg var overbevist om at det ikke var, men det var det.

''

Trodde at jeg med det sa det var påvist av lege, men ser det kan være uklart formulert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...