Gjest HøyreVenstre 0 0 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Bjarte Baasland blir intervjuet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi 2 737 1 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Akkurat dét er grunnen til at jeg skal se på noe helt annet i kveld 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen 0 0 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 God grunn til å boikotte det programmet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette 8 524 0 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Akkurat dét er grunnen til at jeg skal se på noe helt annet i kveld Herregud..så fordømmende dere er over et enkelt menneskes feil og mangler. Jeg synes all svindel med penger betyr utrolig lite samenlignet med alle de som begår vold/mord. Det er jo tross alt bare penger det er snakk om :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi 2 737 1 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Herregud..så fordømmende dere er over et enkelt menneskes feil og mangler. Jeg synes all svindel med penger betyr utrolig lite samenlignet med alle de som begår vold/mord. Det er jo tross alt bare penger det er snakk om :-( Fordømmende? Jeg er bare rett og slett ikke interessert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette 8 524 0 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Fordømmende? Jeg er bare rett og slett ikke interessert. Nei, det er jo en annen sak. For det er ikke jeg heller:-) Jeg skjønner rett og slett ikke hva som er så facinerende med denne spillegale prestesønnen og foreldrene hans. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Herregud..så fordømmende dere er over et enkelt menneskes feil og mangler. Jeg synes all svindel med penger betyr utrolig lite samenlignet med alle de som begår vold/mord. Det er jo tross alt bare penger det er snakk om :-( På en måte har jeg faktisk litt medfølelse for mannen. Det han har gjort kan ikke fosvares, men det vet han nok selv også nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette 8 524 0 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 På en måte har jeg faktisk litt medfølelse for mannen. Det han har gjort kan ikke fosvares, men det vet han nok selv også nå. Ikke har han drept noen og ikke har han skadet noen fysisk. Dette er kun snakk om penger og svindel av dem. Jeg skjønner ikke hvorfor dette har blitt en så stor sak. Folk svindler jo i stor stil- hver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ikke har han drept noen og ikke har han skadet noen fysisk. Dette er kun snakk om penger og svindel av dem. Jeg skjønner ikke hvorfor dette har blitt en så stor sak. Folk svindler jo i stor stil- hver dag. Det er sant. Det er nok en drøss med nordmenn som har gjort verre ting, men som ikke er nevnt med et ord i media. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline 2 171 0 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ikke så veldig opptatt av temaet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brulla 169 0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Herregud..så fordømmende dere er over et enkelt menneskes feil og mangler. Jeg synes all svindel med penger betyr utrolig lite samenlignet med alle de som begår vold/mord. Det er jo tross alt bare penger det er snakk om :-( Nei, vet du hva! Snakk om å ta lett på noe som er kjempealvorlig. Svindel på 55 millioner kr. Økonomiske problemer fører svært ofte til selvdrap og menneskelig ruin. Har du ikke fått med deg det? Hvilke smerte tror du denne mannen har påført sin mor og en hel familie? Hvordan skal hun klare seg i fengsel, om hun dømmes for det hun er tiltalt for... Hvordan tror du det er å være henne nå....? Nei, det er jo bare snakk om penger..... Innlegget ditt må være noe av det mest overfaldiske og minst reflekterte jeg har lest her inne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette 8 524 0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nei, vet du hva! Snakk om å ta lett på noe som er kjempealvorlig. Svindel på 55 millioner kr. Økonomiske problemer fører svært ofte til selvdrap og menneskelig ruin. Har du ikke fått med deg det? Hvilke smerte tror du denne mannen har påført sin mor og en hel familie? Hvordan skal hun klare seg i fengsel, om hun dømmes for det hun er tiltalt for... Hvordan tror du det er å være henne nå....? Nei, det er jo bare snakk om penger..... Innlegget ditt må være noe av det mest overfaldiske og minst reflekterte jeg har lest her inne. ''Nei, det er jo bare snakk om penger..... Innlegget ditt må være noe av det mest overfaldiske og minst reflekterte jeg har lest her inne.'' Elle det mest kyniske kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brulla 169 0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nei, det er jo en annen sak. For det er ikke jeg heller:-) Jeg skjønner rett og slett ikke hva som er så facinerende med denne spillegale prestesønnen og foreldrene hans. Det finnes ikke fasinerende, bare veldig, veldig tragisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette 8 524 0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det finnes ikke fasinerende, bare veldig, veldig tragisk. Enig med deg. Det er bare tragisk, og kjedelig, og ikke det minste facinerende. Sorry...:-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily 9 485 0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ikke har han drept noen og ikke har han skadet noen fysisk. Dette er kun snakk om penger og svindel av dem. Jeg skjønner ikke hvorfor dette har blitt en så stor sak. Folk svindler jo i stor stil- hver dag. Kun penger? Hva lever du av? Luft og kjærlighet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hoppla 0 0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nei, vet du hva! Snakk om å ta lett på noe som er kjempealvorlig. Svindel på 55 millioner kr. Økonomiske problemer fører svært ofte til selvdrap og menneskelig ruin. Har du ikke fått med deg det? Hvilke smerte tror du denne mannen har påført sin mor og en hel familie? Hvordan skal hun klare seg i fengsel, om hun dømmes for det hun er tiltalt for... Hvordan tror du det er å være henne nå....? Nei, det er jo bare snakk om penger..... Innlegget ditt må være noe av det mest overfaldiske og minst reflekterte jeg har lest her inne. Helt enig med deg, brulla. Jeg ser ingen grunn til å bagatellisere det denne mannen har gjort mot familie og bekjente. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hoppla 0 0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ikke har han drept noen og ikke har han skadet noen fysisk. Dette er kun snakk om penger og svindel av dem. Jeg skjønner ikke hvorfor dette har blitt en så stor sak. Folk svindler jo i stor stil- hver dag. Folk svindler hver dag, ja. Og hvis en av disse andre svindlerne hadde dukket opp på Skavlan for å fortelle om forbrytelsen sin, hadde jeg heller ikke vært interessert i å høre på dem. Nettopp fordi det de har gjort er forkastelig. Jeg synes det er rart hvordan du bagatelliserer svindel. Ja, det gjelder "bare" penger, men det koster samfunnet (og i dette tilfellet, enkeltmennesker) ekstremt mye. Hvorfor må alt sammenliknes med vold og drap? Det er jo vidt forskjellige forbrytelser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.