Gjest sviiimmmeel 0 0 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har angst og depresjon og svimmelhet. Fikk det for fire uker siden. Kan både angst og depresjon gi svimmelhet? Og er det vanlig at det varer så lenge. Julen i fjor hadde jeg 6 uker med svimmelhet, men da uten så markante depresjons og angst trekk. Er det bare jeg som har det slik.??? Vet heller ikke hva som er høna og hva som er egget. Denne gangen begynte det med svimmelhet og spenningshodepine og utviklet seg videre til til stert angst og depresjon. Er dette et vanlig sykdomsbilde. Er redd for sykdom, så svimmelheten bekymrer meg. Men svimmelheten er ikke fysisk, jeg er ikke ustø og sånn, og kordinasjonen er helt ok. Men et veldig ubehag i hodet, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sviiimmmeel 0 0 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 er også veldig lyssky - flere som har opplevd dette? Hører det til svimmelhet?Angst/depresjon- . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest firepile 0 0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 '' Kan både angst og depresjon gi svimmelhet? '' Angst kan i hvertfall gi det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sviiimmmeel 0 0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 '' Kan både angst og depresjon gi svimmelhet? '' Angst kan i hvertfall gi det. langvarig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest firepile 0 0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 langvarig? Ja, det vil jeg tro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maniana 0 0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Vet fra tidligere at jeg var mye svimmel når jeg var full i angst,var til legen og sjekket fysiske ting,men de fant ingenting. Var kvalm,svimmel og hadde pustebesvær,gufs! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Dette virker som en "svimmelhet" som er en følgetilstand av angst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.