Gå til innhold

svimmelhet/angst /depresjon


Gjest sviiimmmeel

Anbefalte innlegg

Gjest sviiimmmeel

Har angst og depresjon og svimmelhet. Fikk det for fire uker siden. Kan både angst og depresjon gi svimmelhet? Og er det vanlig at det varer så lenge. Julen i fjor hadde jeg 6 uker med svimmelhet, men da uten så markante depresjons og angst trekk.

Er det bare jeg som har det slik.??? Vet heller ikke hva som er høna og hva som er egget. Denne gangen begynte det med svimmelhet og spenningshodepine og utviklet seg videre til til stert angst og depresjon.

Er dette et vanlig sykdomsbilde. Er redd for sykdom, så svimmelheten bekymrer meg. Men svimmelheten er ikke fysisk, jeg er ikke ustø og sånn, og kordinasjonen er helt ok. Men et veldig ubehag i hodet,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maniana

Vet fra tidligere at jeg var mye svimmel når jeg var full i angst,var til legen og sjekket fysiske ting,men de fant ingenting. Var kvalm,svimmel og hadde pustebesvær,gufs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...