Gå til innhold

Om å ha sjefen som venn på Facebook


Gjest klaudia31

Anbefalte innlegg

Gjest klaudia31

Er inne på Facebook nå og ser på folks venner. Der ser jeg at folk som jobber på samme sykehusavdeling gjerne har hverandre som venner. Men _ingen_ av dem har avdelingssykepleieren som venn selv om hun er på Facebook hun også... De jobber jo tett og hun er med på møter og tasler rundt i gangene som de andre gjør.

Er det liksom helt ukorrekt å ha sjefen sin som venn på Facebook? Synes det ser litt trist ut når "alle" de andre er venner og hun blir "holdt utenfor". Er dette vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest klaudia31

For et i-lands problem sier jeg bare.....

Jeg har da ikke sagt at det er et problem... Synes bare at det er et interessant fenomen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest best wishes

Denne avdelingssykepleieren blir jo deres overordnende, det blir kanskje unaturlig å legge til henne som venn av den grunn. Kan jo tenkes at hun har sagt nei til venneforespørsler også, nettopp fordi det kan være vanskelig å skille rollene. Om hun skriver noe i sin profil, så vil jo de andre vite det. Om de andre vil diskutere jobb på Facebook, så vil jo hun se det.

Jeg vil ikke ha sjefen min på FB. Hadde følt meg litt overvåket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest groggyi

Jeg har da ikke sagt at det er et problem... Synes bare at det er et interessant fenomen ;-)

Det er alltid kjekt å ha noe å interessere seg for ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...