Gjest klaudia31 0 0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Er inne på Facebook nå og ser på folks venner. Der ser jeg at folk som jobber på samme sykehusavdeling gjerne har hverandre som venner. Men _ingen_ av dem har avdelingssykepleieren som venn selv om hun er på Facebook hun også... De jobber jo tett og hun er med på møter og tasler rundt i gangene som de andre gjør. Er det liksom helt ukorrekt å ha sjefen sin som venn på Facebook? Synes det ser litt trist ut når "alle" de andre er venner og hun blir "holdt utenfor". Er dette vanlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest groggyi 0 0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 For et i-lands problem sier jeg bare..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hønse-Magda 0 0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Syntes hele Fjøsboka er latterlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klaudia31 0 0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 For et i-lands problem sier jeg bare..... Jeg har da ikke sagt at det er et problem... Synes bare at det er et interessant fenomen ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest best wishes 0 0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Denne avdelingssykepleieren blir jo deres overordnende, det blir kanskje unaturlig å legge til henne som venn av den grunn. Kan jo tenkes at hun har sagt nei til venneforespørsler også, nettopp fordi det kan være vanskelig å skille rollene. Om hun skriver noe i sin profil, så vil jo de andre vite det. Om de andre vil diskutere jobb på Facebook, så vil jo hun se det. Jeg vil ikke ha sjefen min på FB. Hadde følt meg litt overvåket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest groggyi 0 0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg har da ikke sagt at det er et problem... Synes bare at det er et interessant fenomen ;-) Det er alltid kjekt å ha noe å interessere seg for 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.