Gå til innhold

Uføretrygd


Carnage

Anbefalte innlegg

Hei.

Har lenge grublet på hvordan det er med uføre trygd, Har hatt en tung oppvekst med Vold, Dop og Rock'n Roll.

Har blitt mobba opp gjenna alle åran på barne og ungdomsskolen, jeg gikk til Psykolog når jeg var yngre, men det hjalp ikke mye på.

Har rusa meg på forskjellige ting siden jeg var 13 , sliter i sosiale samvær, Har vansker får å være i Jobb siden jeg får Angst å slutter å møte opp.

Har jeg mulighet får å få Uføretrygd ?

Eller fåreslåes det noe anna ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Du må i så fall ta kontakt med lege først, og så NAV;)

Uføretrygd, er ikke det første du blir tilbudt, du må gjennom alle NAV sine programmer, før du kan søke om noe som helst...

Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må i så fall ta kontakt med lege først, og så NAV;)

Uføretrygd, er ikke det første du blir tilbudt, du må gjennom alle NAV sine programmer, før du kan søke om noe som helst...

Lykke til;)

har prøvd å jobbe gjennom Nav men det er nu bare det.

går på Sosial stønad nu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
grublerogtenker

har prøvd å jobbe gjennom Nav men det er nu bare det.

går på Sosial stønad nu.

hei,tror at du først må søke på attføringstrygd,deretter søker du på rehab,hvis ikke noe av det fører frem så har du mulighet til å søke uføretrygd,hvis du blir innvilget uføretrygd så får du sannsynligvis tidsbestemt uføretrygd,vet om folk som har fått uføretrygd pga store rusproblemer og psyskiske problemer.

så jeg ønsker deg lykke til hva du enn får innvilget.

mvh KG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bølger

hei,tror at du først må søke på attføringstrygd,deretter søker du på rehab,hvis ikke noe av det fører frem så har du mulighet til å søke uføretrygd,hvis du blir innvilget uføretrygd så får du sannsynligvis tidsbestemt uføretrygd,vet om folk som har fått uføretrygd pga store rusproblemer og psyskiske problemer.

så jeg ønsker deg lykke til hva du enn får innvilget.

mvh KG

Fra mars blir attføring, rehabiliteringspenger og tidsbegrenset uførestønad

slått i sammen til avklaringspenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...