Gjest loppis 0 0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 ...En liten ting til fra meg...) Vet det er et marked på Grønland i Oslo i helgene, er det noen som vet om det er liv der hver helg, søndager og?? Og jeg tror jeg har hørt om at det skal være et slikt stort og flott marked på vestkanten (oslo) også, er det hver helg eller kun i forbinelse med jula... Åpningstider eventuelt, vet du det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 ''Og jeg tror jeg har hørt om at det skal være et slikt stort og flott marked på vestkanten (oslo) også, er det hver helg eller kun i forbinelse med jula...'' Byens desidert flotteste julemarked er på Folkemuseet på Bygdøy: http://www.folkemuseet.no/no/Opplevelser/Arrangementer/Julemarkedets-opplevelser/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken 39 318 4 045 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Vestkanttorget er åpent hver lørdag hele året. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loppis 0 0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Vestkanttorget er åpent hver lørdag hele året. Vestkanttorget var det ja, takker:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.