Gjest efexora 0 0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Skal ha en operasjon på sykehuset i Hamar og lurer på hvor det er i forhold til togstasjonen. Hvordan kommer jeg lettest dit? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily 9 485 0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Tja, 5-10 min å gå for en frisk person. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hamarsing 0 0 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 5 minutter, som er antydet her, er nok i underkant... 15 tenker jeg, i rolig tempo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest x-hamarjente 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det er en snau km, og oppoverbakke. Hvis du går inn på telefonkatalogen.no, velger kart og så legger inn jernbanestasjonen og sykehuset innlandet hamar, så får du se bedre. Du får opp kjørerute der, da, men det er jo fullt mulig å gå en annen vei enn kjøreruta sier; veivalgene der er styrt av enveiskjørte gate og slikt. Jeg vil nok tro du bruker mer 15 min enn 5. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.