Gå til innhold

Hva feiler barnet mitt?


Gjest mammaen hans

Anbefalte innlegg

Gjest mammaen hans

Han er 3 år. Han har hatt 37,6 - 37,8 grader i mange dager, og klager over vondt i magen og endel vondt i hodet. Avføringen er oftest nokså myk og lukter pyton, men iblant virker avføringen helt ok. Formen er nesten normal, han leker mye, men er litt sutrete enn vanlig, og orker ikke gå ut eller gå opp trapper.

Dette har vel ikke noe med svineinfluensa å gjøre?

Har kvidd meg for å be om legetime for ham, fordi legene er så travle med svineinfluensaen, og for å slippe smitte på venterommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går ei syke med magevondt og vondt i hodet nå. Mine to yngste har hatt det og feberen var ikke spesielt høy. Minsten hadde opp mot 39 i feber på det meste. Feberen varte i ca 3 dager, men for minstemor har det tatt lang tid å bli helt kvitt problemet. Hun klager fortsatt over vondt i hodet og/eller magen innimellom (to-tre uker siden hun var syk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammaen hans

Sånn er datteren min når hun får tenner :)

Selv seksårsjekslene reagerte hun sånn på!

Han har for lengst fått tennene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mammaen hans

Magevondt og vondt i hodet er to av symptomene på svineinfluensa

Ja men da ville han vel hatt høyere temperatur? Dette er jo ikke feber engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Han har for lengst fått tennene sine.

Er han ikke tre år da? Det kommer da tenner helt frem til de er seks år, minst...

Og de kommer ikke alltid på datoen for årstallet de representerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er ulikt hvilke symptomer man får. noen får faktisk ikke symptomer engang

Magevondt, vondt i hodet og feber hadde mine to yngste for et par-tre uker siden. Minsten kjenner fortsatt litt til det innimellom... Jeg har ikke tenkt tanken på at det kan ha vært svineinfluensa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...