Gå til innhold

NHD og andre: En god fastlege i Oslo?


Gjest lei av å ikke få hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest lei av å ikke få hjelp

Hei Jeg føler at fastlegen ikke tar meg på alvor mhp depresjon. Jeg har tilbakevendende depresjon med utslag for alvorlig depresjon på madrs skalaen, mens fastlegen min mener jeg bare bør ta meg sammen. + at han har gitt meg et par timer hvor han selv har utført kognitiv terapi. Dette er ikke nok for meg. Kan noen anbefale en god fastlege i Oslo som tar slike ting på alvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tititatum

Jeg håper du virkelig for tips for den legen din høres ikke god ut. Å finne en forståelsefull lege kan være like vanskelig som å selge sand i Sahara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg kjenner sikkert mindre enn 1% av Oslos fastleger og kan ikke på så tynt grunnlag anbefale noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest B-gjengen

Jeg kjenner sikkert mindre enn 1% av Oslos fastleger og kan ikke på så tynt grunnlag anbefale noen.

Hmm... Kan du anbefale noen i Trondheim da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En god fastlege

Prøv Iladalen legekontor og se om du får plass hos Terje Johansen. Han kan tingene sine, men er også en lege som gjør ting veldig kjapt, så du får be han bremse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hmm... Kan du anbefale noen i Trondheim da? ;)

Om du ser på listen, er det kun 17 som har ledig plass. Jeg kjenner ingen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest en god fastlege

Prøv Iladalen legekontor og se om du får plass hos Terje Johansen. Han kan tingene sine, men er også en lege som gjør ting veldig kjapt, så du får be han bremse.

De andre fastlegene der, de er kvinner v irker også veldig alrighte, og jeg tror de snakker en del sammen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lei av å ikke få hjelp

Prøv Iladalen legekontor og se om du får plass hos Terje Johansen. Han kan tingene sine, men er også en lege som gjør ting veldig kjapt, så du får be han bremse.

Takk for svar:)

Har du erfaring med han i forhold til angst og depresjon?

Tar han seg god tid?

Jeg ser han faktisk har ledige plasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har antatt att alm.leger egentlig ikke er intr. i psykiatri. Unntak finnes sikert. Men jeg har ikke møtt noen. Jeg er fornøyd med legen jeg har, for han er flink på det somatiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Takk for svar:)

Har du erfaring med han i forhold til angst og depresjon?

Tar han seg god tid?

Jeg ser han faktisk har ledige plasser

Nå kjenner ikke jeg nevnte lege, men ettersom det sies her at han er vel kjapp kan en vel nettopp slutte at han ikke tar seg god tid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MedicNerd

Om du kan dra til Sandvika, så vil jeg anbefale å sjekke om noen har ledig plass på lista si der. Jeg har vært inne hos flere av legene der fordi de i tillegg til å yte fastlegetjeneste også har legevakt for de med fastlege der i kontortida. Alle virker allrighte. Liker ikke helt å oppgi navn, men Kim Dysthe er en bra lege som kan psykiatri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en god fastlege

Takk for svar:)

Har du erfaring med han i forhold til angst og depresjon?

Tar han seg god tid?

Jeg ser han faktisk har ledige plasser

Han har erfaring med psykiatri ja og er oppdatert på det meste. Det er nok best å ringe kontoret på forhånd og si at du trenger ekstra tid hvis det er slik. Fordelen med han er at du får fort time. Ulempen er at det kan gå veldig fort der. Så du får vurdere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest en god fastlege

Nå kjenner ikke jeg nevnte lege, men ettersom det sies her at han er vel kjapp kan en vel nettopp slutte at han ikke tar seg god tid? :)

Han er trygt kjapt og billig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...