Gå til innhold

Jaaaaaa!!! Aafk vant :))


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! De gjorde en kjempekamp og vant pga av sin stayerevne/lagmoral og vinnervilje - til siste slutt:-) Til og med med en mann utvist i over halvparten av kampen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye! De gjorde en kjempekamp og vant pga av sin stayerevne/lagmoral og vinnervilje - til siste slutt:-) Til og med med en mann utvist i over halvparten av kampen!

Ja, det var helt utrolig! -og _for_ en spennende kamp!!! Jeg er absolutt ingen fotballfreak, men dette var spenning fra begynnelse til slutt :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var helt utrolig! -og _for_ en spennende kamp!!! Jeg er absolutt ingen fotballfreak, men dette var spenning fra begynnelse til slutt :))

Jeg vet hvordan du har det...Akkurat i disse dager spiller "mitt" lag kvalifisering om opprykk til tippeligaen. En kamp i morgen og en på torsdag. Vi er kvitt Fredrikstad og Sogndal, så nå blir det enten vi eller Sarpsborg 08 som rykker opp.

Kjempespennende! Ingenting er mer spennede enn viktige fotballkamper:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan du har det...Akkurat i disse dager spiller "mitt" lag kvalifisering om opprykk til tippeligaen. En kamp i morgen og en på torsdag. Vi er kvitt Fredrikstad og Sogndal, så nå blir det enten vi eller Sarpsborg 08 som rykker opp.

Kjempespennende! Ingenting er mer spennede enn viktige fotballkamper:-)

Skjønner du er spent da, ja :)

Aafk har jo slitt litt med å holde seg i tippeligaen, så de to siste årene har det vært veldig spennende å se om de klarte å beholde plassen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du er spent da, ja :)

Aafk har jo slitt litt med å holde seg i tippeligaen, så de to siste årene har det vært veldig spennende å se om de klarte å beholde plassen :)

Vi klarte det !! Vi er i eliteserien neste år:-) Sikkert ikke så interessant for de fleste at jeg lager en ny tråd, men jeg er verdens lykkeligste menneske akkurat nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi klarte det !! Vi er i eliteserien neste år:-) Sikkert ikke så interessant for de fleste at jeg lager en ny tråd, men jeg er verdens lykkeligste menneske akkurat nå :-)

Aha, så det er den kampen gubben har sett på i kveld ;-))

Grattis :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, så det er den kampen gubben har sett på i kveld ;-))

Grattis :))

Ja, det er det nok - hvis det var på NRK 2 mellom 19.30 og 21.30 , og laget er Kongsvinger - KIL. Fantastisk kamp - og jeg kommer til å bruke lang tid på å skjønne hva som har skjedd:-)

Takk skal du ha :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det nok - hvis det var på NRK 2 mellom 19.30 og 21.30 , og laget er Kongsvinger - KIL. Fantastisk kamp - og jeg kommer til å bruke lang tid på å skjønne hva som har skjedd:-)

Takk skal du ha :-)

Det var den, ja ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var den, ja ;-)

He..he..da skjønner jeg at han fulgte med. Det var en viktig kamp for de som er fotballinteresserte:-)

Jeg er så glad det gikk det som det gikk. Vi var jo i tippeliagen fra 1982-1997, og har i mellomtiden vært en tur nede i 2.div. også. Så dette smakte godt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He..he..da skjønner jeg at han fulgte med. Det var en viktig kamp for de som er fotballinteresserte:-)

Jeg er så glad det gikk det som det gikk. Vi var jo i tippeliagen fra 1982-1997, og har i mellomtiden vært en tur nede i 2.div. også. Så dette smakte godt:-)

Samme med Aafk. De har slitt med å holde seg i tippeligaen og har kjempa hardt for å unngå nedrykk. Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med Aafk. De har slitt med å holde seg i tippeligaen og har kjempa hardt for å unngå nedrykk. Spennende :)

Ja, det er det :-) Jeg ønsker både oss og AAfk lykke til i neste sesong. Og vi møtes både på Gjemselund og i Ålesund, men når vet verken jeg eller noen andre enda. Men møtes - det gjør vi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det :-) Jeg ønsker både oss og AAfk lykke til i neste sesong. Og vi møtes både på Gjemselund og i Ålesund, men når vet verken jeg eller noen andre enda. Men møtes - det gjør vi :-)

Det hadde vært gøy :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært gøy :))

Bare så du ikke skal tro at jeg er totalt grenseløs: Jeg mente altså at lagene våre møtes til kamp - borte og hjemme - og ikke du og jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så du ikke skal tro at jeg er totalt grenseløs: Jeg mente altså at lagene våre møtes til kamp - borte og hjemme - og ikke du og jeg :-)

Hehe, jeg tok den ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...