Gå til innhold

Kokke


Orio

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha en klokke på kjøleskapet. Den må festes enten med magnet eller med en eller flere sugekopper. Noen som har tips?

Eller vet om et sted jeg kan spesialbestille klokker i eget design til en rimelig penge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, du har et noe misvisende emne på meldingn din ;-)

Jeg kan forøvrig også godt tenke meg ei kokke, men kanskje ikke ei som kan festes med sugekopp på kjøleskapet ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Er det ikke bedre med kokke på kjøkkenet? En som ikke henger fast i kjøleskapet?

Mjooo... men hørtes ut som tilbudet gjalt en på kjøleskapat - take him or leave him.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*vil også ha en kokke på kjøleskapet*

;)

Ikke sant det er lurt? Så er hun tilgjengelig når du trenger noe, og ikke i veien når du ikke har bruk for en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er litt krevende nå; skal du ha egen kokke også?...*s*

Krevende? Har jeg krevd noe annet i det siste? Hvis det gjør saken bedre kan jeg bytte ut kokka med vaske/ryddehjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du har et noe misvisende emne på meldingn din ;-)

Jeg kan forøvrig også godt tenke meg ei kokke, men kanskje ikke ei som kan festes med sugekopp på kjøleskapet ;-p

Misvisende? Har ikke alle hjem en kokke?

Du trodde kanskje jeg ville ha en - klokke -? Hva skal jeg med det? Jeg har mobil, og kokka kan sikkert fortelle hvor mye klokka er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre med kokke på kjøkkenet? En som ikke henger fast i kjøleskapet?

Hun skal selvfølgelig ikke henge på kjøleskapet bestandig, bare når hun ikke er i bruk, det må du da skjønne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller her... blir det vel :P

Du trenger ikke ha henne på kjøleskapet, jeg syntes bare det var den mest praktiske plasseringen. Jeg har en bodd hvor jeg kunne hatt henne når hun ikke er i bruk, men der står Ivar og prøver å hlode orden på tingene mine. Han har litt av en jobb, stakkars. Billy tar opp mye av plassen i stua, og kjøkkenet er ikke så veldig stort. Kanskje jeg skulle satt henne på badet, så kan hun ta klesvasken når hun ikke lager mat til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Du trenger ikke ha henne på kjøleskapet, jeg syntes bare det var den mest praktiske plasseringen. Jeg har en bodd hvor jeg kunne hatt henne når hun ikke er i bruk, men der står Ivar og prøver å hlode orden på tingene mine. Han har litt av en jobb, stakkars. Billy tar opp mye av plassen i stua, og kjøkkenet er ikke så veldig stort. Kanskje jeg skulle satt henne på badet, så kan hun ta klesvasken når hun ikke lager mat til meg?

''Kanskje jeg skulle satt henne på badet, så kan hun ta klesvasken når hun ikke lager mat til meg?''

Lurt. Så kan hun kose seg med Antonius når vasken er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Kanskje jeg skulle satt henne på badet, så kan hun ta klesvasken når hun ikke lager mat til meg?''

Lurt. Så kan hun kose seg med Antonius når vasken er ferdig.

Smart. Må jo tenke litt på hennes privatliv også. Men hva med Billy og Ivar? Burde ikke de også få noen å kose seg med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Smart. Må jo tenke litt på hennes privatliv også. Men hva med Billy og Ivar? Burde ikke de også få noen å kose seg med?

Billy og Ivar har sikkert funnet hverandre forlengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billy og Ivar har sikkert funnet hverandre forlengst.

Det er det jeg hører om natta, altså. Har lurt litt på hva de merkelige lydene er for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krevende? Har jeg krevd noe annet i det siste? Hvis det gjør saken bedre kan jeg bytte ut kokka med vaske/ryddehjelp.

Ok da. Kanskje det er et helt rimelig krav at du får vedtak om tilstedeværelse av kokke 3 ganger daglig. Men da må du vel kunne klare deg uten vaskehjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da. Kanskje det er et helt rimelig krav at du får vedtak om tilstedeværelse av kokke 3 ganger daglig. Men da må du vel kunne klare deg uten vaskehjelp?

Jammen, jeg liker ikke å vaske. Kan jeg ikke få vaskehjelp i stedet? Jeg kan klare meg med vaskehjelp tre ganger i uka, til og med, i stedet for kokke tre ganger hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, jeg liker ikke å vaske. Kan jeg ikke få vaskehjelp i stedet? Jeg kan klare meg med vaskehjelp tre ganger i uka, til og med, i stedet for kokke tre ganger hver dag.

Du får sende inn en søknad, så kan jeg forhåndsvurdere den...*s*

Vil forøvrig minne om at da jeg foreslo fast ryddedag på fredager i forbindelse med dine gode fortsetter, så kunne du ikke skjønne hvorfor jeg blandet det inn i andre gode tiltak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...