Gå til innhold

Trenger kjolehjelp


Gjest den lille sorte

Anbefalte innlegg

Gjest den lille sorte

Jeg er på jakt etter et julebord-antrekk. Ser det går mest i svarte kjoler rundt omkring. "Den lille sorte" skal jo liksom passe til alt og alle, har jeg hørt. Så kanskje en liten sort er et lurt kjøp? Blir bare så usikker på om jeg kler svart. Er nemlig rødhåret og har veldig blek/lys hud. For øvrig er jeg liten og slank, og 27 år gammel. Hva tror du/dere?

Noen som har tips/råd angående kjolevalg? (Liker ikke stroppeløse kjoler.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Niccola

Bare ang farger. Personlig synes jeg svart er så dørgende kjedelig, hvorfor ikke satse på lilla, som er superhot nå? :o)

Svarte støvletter, lilla kjole og svart bolero el.l? Kult til julebord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den lille sorte

Bare ang farger. Personlig synes jeg svart er så dørgende kjedelig, hvorfor ikke satse på lilla, som er superhot nå? :o)

Svarte støvletter, lilla kjole og svart bolero el.l? Kult til julebord.

Tror ikke lilla er min farge..Men takk for tips:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg synes "den lille sorte" er elegant, og det er et veldig lurt valg om du ikke kjøper kjole ofte. For det første går den ikke helt av moten med det første, og for det andre husker ikke alle vennene og kollegene at du også bar den sist, slik de kanskje vil med en kjole i mer spesiell farge. Dessuten kan du dresse den opp og ned med tilbehøret, og den kan derfor passe til mange ulike typer anledninger.

Men har ingen mer konkrete tips da, du må nesten bare kikke rundt og prøve :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...