Gjest den lille sorte 0 0 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg er på jakt etter et julebord-antrekk. Ser det går mest i svarte kjoler rundt omkring. "Den lille sorte" skal jo liksom passe til alt og alle, har jeg hørt. Så kanskje en liten sort er et lurt kjøp? Blir bare så usikker på om jeg kler svart. Er nemlig rødhåret og har veldig blek/lys hud. For øvrig er jeg liten og slank, og 27 år gammel. Hva tror du/dere? Noen som har tips/råd angående kjolevalg? (Liker ikke stroppeløse kjoler.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola 0 0 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Bare ang farger. Personlig synes jeg svart er så dørgende kjedelig, hvorfor ikke satse på lilla, som er superhot nå? ) Svarte støvletter, lilla kjole og svart bolero el.l? Kult til julebord. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den lille sorte 0 0 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Bare ang farger. Personlig synes jeg svart er så dørgende kjedelig, hvorfor ikke satse på lilla, som er superhot nå? ) Svarte støvletter, lilla kjole og svart bolero el.l? Kult til julebord. Tror ikke lilla er min farge..Men takk for tips:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg synes "den lille sorte" er elegant, og det er et veldig lurt valg om du ikke kjøper kjole ofte. For det første går den ikke helt av moten med det første, og for det andre husker ikke alle vennene og kollegene at du også bar den sist, slik de kanskje vil med en kjole i mer spesiell farge. Dessuten kan du dresse den opp og ned med tilbehøret, og den kan derfor passe til mange ulike typer anledninger. Men har ingen mer konkrete tips da, du må nesten bare kikke rundt og prøve :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Tøft med svart til rødt hår og blek hud, så jeg tror du trygt kan gå med en slik kjole 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.