Gjest rapidcycling 0 0 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei. Jeg er bipolar og begynner å føle meg dårlig nå. jeg får ikke tatt medisiner, hører stemmer, er paranoid, sover lite, spiser lite og har noe vrangforestillinger. jeg tror jeg er en tanke og ikke et menneske. problemet er at jeg ser at jeg begynner å bli syk i noen kortere perioder (sånn som nå), men for det meste klarer jeg ikke å forstå dette. når jeg forstår at jeg er dårlig vil jeg behandles, men det hjelper lite når forståelsen av min egen situasjon bare varer et par timer. Kan man legge seg selv inn på tvang? skjønner jo akkurat nå at det er det som vil hjelpe, men om et par timer så skjønner jeg det ikke.... ingen vits i å bare være innlagt i to timer om gangen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Du kan gjøre en avtale med sykehuset om at du raskt tas inn på tvang i slike tilfeller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rapidcycling 0 0 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Du kan gjøre en avtale med sykehuset om at du raskt tas inn på tvang i slike tilfeller. Så jeg er faktisk dårlig nok til dette?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Så jeg er faktisk dårlig nok til dette?? Ja, helt klart. Ved tidlig intervensjon trenger vanligvis ikke oppholdet vare mange dagene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.