Gjest solfryd 0 0 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hva ligger i det uttrykket? Anser du det som at de aller fleste innlegg her kommer fra "psykiatriske pasienter"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Det ligger vel ikke mer i uttrykket enn at de har en sykisk lidelse som de søker hjelp for. Pasienet - en syk som søker legehjelp. Jeg liker ikke uttrykket. Det er alt for heterogent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solfryd 0 0 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Det ligger vel ikke mer i uttrykket enn at de har en sykisk lidelse som de søker hjelp for. Pasienet - en syk som søker legehjelp. Jeg liker ikke uttrykket. Det er alt for heterogent. Ok... Nei, jeg liker heller ikke det uttrykket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FGT 4 244 108 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ok... Nei, jeg liker heller ikke det uttrykket. "Vi kan ikke ha han i jobb her" "Hvorfor ikke" ? "han er psykiatrisk pasient" Det er noe nedlatende over utrykket ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.