Gå til innhold

Rockering


Tralla

Anbefalte innlegg

Er det noen som bruker rockering etter de første par ukene? Tenker på slike tunge til treningsformål. Trenger å styrke rygg og hofter.

Hvor kjøper dere de? Regner med prisen ligger rundt 450 kr, koster det på de sidene jeg har funnet på nett iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får det ikke til i det hele tatt, jeg....

Kjøpte en til 500 kr på G-sport, og prøvde den masse i 2 dager uten å få det til. Nå har jeg gitt opp litt. Klarte de gamle, lette ringene da jeg var barn, og reklamen sier at disse nye, tunge, skal være enklere å få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte den mye i starten, men nå blir det nok bare et par ganger i mnd. Men det er jo noe da:-) Tror jeg betalte 500,- for min.

Ja, redd det skal bli noe slikt etterhvert. Men det trengst ikke så lang tid hver gang da. (tenker på pilatesdvd + matte som ligger pent brukt i boden...) Ungene kan vel like den uansett;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får det ikke til i det hele tatt, jeg....

Kjøpte en til 500 kr på G-sport, og prøvde den masse i 2 dager uten å få det til. Nå har jeg gitt opp litt. Klarte de gamle, lette ringene da jeg var barn, og reklamen sier at disse nye, tunge, skal være enklere å få til.

Ikke prøvd de selv jeg, men ser de sier de skal være lettere da de er tunge. Får bare prøve igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, redd det skal bli noe slikt etterhvert. Men det trengst ikke så lang tid hver gang da. (tenker på pilatesdvd + matte som ligger pent brukt i boden...) Ungene kan vel like den uansett;)

Jeg holder gjerne på 10-20 minutter foran TV'n. Brukte den i helgen da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...