Tralla 1 162 0 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Er det noen som bruker rockering etter de første par ukene? Tenker på slike tunge til treningsformål. Trenger å styrke rygg og hofter. Hvor kjøper dere de? Regner med prisen ligger rundt 450 kr, koster det på de sidene jeg har funnet på nett iallefall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apple 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Får det ikke til i det hele tatt, jeg.... Kjøpte en til 500 kr på G-sport, og prøvde den masse i 2 dager uten å få det til. Nå har jeg gitt opp litt. Klarte de gamle, lette ringene da jeg var barn, og reklamen sier at disse nye, tunge, skal være enklere å få til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg brukte den mye i starten, men nå blir det nok bare et par ganger i mnd. Men det er jo noe da:-) Tror jeg betalte 500,- for min. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla 1 162 0 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Jeg brukte den mye i starten, men nå blir det nok bare et par ganger i mnd. Men det er jo noe da:-) Tror jeg betalte 500,- for min. Ja, redd det skal bli noe slikt etterhvert. Men det trengst ikke så lang tid hver gang da. (tenker på pilatesdvd + matte som ligger pent brukt i boden...) Ungene kan vel like den uansett;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla 1 162 0 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Får det ikke til i det hele tatt, jeg.... Kjøpte en til 500 kr på G-sport, og prøvde den masse i 2 dager uten å få det til. Nå har jeg gitt opp litt. Klarte de gamle, lette ringene da jeg var barn, og reklamen sier at disse nye, tunge, skal være enklere å få til. Ikke prøvd de selv jeg, men ser de sier de skal være lettere da de er tunge. Får bare prøve igjen:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ja, redd det skal bli noe slikt etterhvert. Men det trengst ikke så lang tid hver gang da. (tenker på pilatesdvd + matte som ligger pent brukt i boden...) Ungene kan vel like den uansett;) Jeg holder gjerne på 10-20 minutter foran TV'n. Brukte den i helgen da:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.