Gå til innhold

Dårlig samvittighet, glemte farsdagen!


Gjest preminition

Anbefalte innlegg

Gjest preminition

Huff, i dag har jeg følt meg ussel. Jeg klare rett og slett å glemme å kjøpe farsdagspresang til samboeren min, som skulle være fra 2-åringen vår! Min egen pappa husket jeg på, men pappaen her hjemme glemte jeg bort. At det går an:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vårt eldste barn er 10,5 år - og fremdeles er det min egen far jeg først tenker på når det er farsdag... Men jeg har vel klart såvidt å huske på mannen min alle årene... ;-)

Han tilgir deg sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det går sikkert fint. Gi han en oppmerksomhet senere, sånn bare for å vise at du setter pris på han, så tenker jeg han blir glad :)

Mannen min skjemmes nok fremdeles over den gangen han glemte morsdagen, så dukka eksen opp med presang ;D Jeg synes nesten det var litt komisk, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert fint. Gi han en oppmerksomhet senere, sånn bare for å vise at du setter pris på han, så tenker jeg han blir glad :)

Mannen min skjemmes nok fremdeles over den gangen han glemte morsdagen, så dukka eksen opp med presang ;D Jeg synes nesten det var litt komisk, hehe.

''Mannen min skjemmes nok fremdeles over den gangen han glemte morsdagen, så dukka eksen opp med presang ;D Jeg synes nesten det var litt komisk, hehe.''

*Hahahahaha* Da hadde jeg ledd meg fordervet! :o))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Den ble glemt hos oss også, men ingen har dårlig samvittighet for det! :P

Om jeg får en oppmerksomhet på morsdagen er det koselig, men forventer det på ingen måte, og heldigvis ser min mann det på samme måten. Denne gang tror jeg dagen gikk ham helt hus forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...