Gå til innhold

Engleboken trykkes i rekordfart


Gjest Elextra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gis ut ganske mye "alternativ" litteratur. Men det skjer på små, "idealistiske" forlag og stort sett uten pressedekning eller særlig salg.

Hadde det vært en annen forfatter, ville nok denne boka vært "en i køen" av den typen - og langt mindre påkostet.

Boka ble slaktet i Dagbladet, de andre har vel vært litt mer - eh - nøytrale.

Selv har jeg ingen planer om å lese den. Har ingen problemer med auraen min, og skytsengelen tror jeg ga opp og stakk for mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gis ut ganske mye "alternativ" litteratur. Men det skjer på små, "idealistiske" forlag og stort sett uten pressedekning eller særlig salg.

Hadde det vært en annen forfatter, ville nok denne boka vært "en i køen" av den typen - og langt mindre påkostet.

Boka ble slaktet i Dagbladet, de andre har vel vært litt mer - eh - nøytrale.

Selv har jeg ingen planer om å lese den. Har ingen problemer med auraen min, og skytsengelen tror jeg ga opp og stakk for mange år siden.

''Har ingen problemer med auraen min, og skytsengelen tror jeg ga opp og stakk for mange år siden.''

He he he....

Tror min skytsengel dro sammen med din, da....

Har i alle fall ikke følt dens nærvær de siste par årene, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Det gis ut ganske mye "alternativ" litteratur. Men det skjer på små, "idealistiske" forlag og stort sett uten pressedekning eller særlig salg.

Hadde det vært en annen forfatter, ville nok denne boka vært "en i køen" av den typen - og langt mindre påkostet.

Boka ble slaktet i Dagbladet, de andre har vel vært litt mer - eh - nøytrale.

Selv har jeg ingen planer om å lese den. Har ingen problemer med auraen min, og skytsengelen tror jeg ga opp og stakk for mange år siden.

'' Har ingen problemer med auraen min, og skytsengelen tror jeg ga opp og stakk for mange år siden.

''

Så du innrømmer en tro på at de finnes/fantes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' Har ingen problemer med auraen min, og skytsengelen tror jeg ga opp og stakk for mange år siden.

''

Så du innrømmer en tro på at de finnes/fantes :-)

Tja - jeg har oppfattet en påstand om at alle har en? I så fall tror jeg den har pensjonert seg.

Men det kan jo tenkes at det ikke er nok til alle lenger, slik at noen må være uten, eller man må dele på dem. I så fall har min sluppet billig, akkurat som fastlegen min har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''en må vel anta den aldri ville blitt utgitt om det ikke var det at forfatter var kongelig og kjendis.''

Ja, enig.

Men dette med slakt osv: Jenny Jensen & co blir jo stadig slaktet av "forståsegpåere" uten at det reduserer salget - tvert i mot virker det som om blodfansen bare ser dette som et bevis på at forståsegpåerne ikke er noen man bør lytte til. Kanskje det er slik med Engleboken også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Har ingen problemer med auraen min, og skytsengelen tror jeg ga opp og stakk for mange år siden.''

He he he....

Tror min skytsengel dro sammen med din, da....

Har i alle fall ikke følt dens nærvær de siste par årene, nei...

Ja, jeg må si at jeg blir provosert når jeg hører noen si (for alvor, og ikke bare som talemåte) at man har hatt en skytsengel som har passet på når man mirakuløst har overlevd f eks en ulykke. Akkurat som om "Gud", som påstås å være både allmektig og god, ikke ønsker å passe på alle like mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke tale om

''en må vel anta den aldri ville blitt utgitt om det ikke var det at forfatter var kongelig og kjendis.''

Ja, enig.

Men dette med slakt osv: Jenny Jensen & co blir jo stadig slaktet av "forståsegpåere" uten at det reduserer salget - tvert i mot virker det som om blodfansen bare ser dette som et bevis på at forståsegpåerne ikke er noen man bør lytte til. Kanskje det er slik med Engleboken også?

Selv om jeg ikke liker den musikken, synes jeg det er kjekkere å tenke på at hun får penger for det hun driver med. Hun prøver å spre glede med musikken sin, selv om jeg ikke blir videre glad av den:o)

Men her er nok ikke alle enige med meg. Noen vil mene at det gjør martha også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke tale om

Ja, jeg må si at jeg blir provosert når jeg hører noen si (for alvor, og ikke bare som talemåte) at man har hatt en skytsengel som har passet på når man mirakuløst har overlevd f eks en ulykke. Akkurat som om "Gud", som påstås å være både allmektig og god, ikke ønsker å passe på alle like mye.

Ja, det provoserer. Hvorfor skal noen ha englevakt og andre ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...