Gå til innhold

Hva mener du?


Gjest Maniana

Anbefalte innlegg

Gjest Maniana

Folk er forskjellige,noen er utadvendte og full av spillopper,noen er rolige...men ser dere på dem som beskjedne,de rolige?

Jeg er ganske rolig av meg,men føler ikke at jeg har angst eller er beskjeden fordet. Bare er en rolig person,og er ikke den som snakker mest i forsamlinger. Er det akseptert?

Jeg mener at alle kan ikke være den som skriker høyest,har blitt kjent med ei og jeg sa "jeg er ganske rolig av meg,men er ikke beskjeden fordet". Da sa hun "det skal vi få en slutt på". Men jeg har ikke noe ønske om å stresse rundt og snakke med alle jeg ser,slik som hun gjør,og å spøke og le av alt,det er ikke helt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest teknofrik

Jeg er rolig, snakker lite blant folk. og det pga jeg har dårlig selvtillit og er meget beskjeden. Er livredd for å si noe feil, eller dumme meg ut. Hvis jeg åpner munnen, og sier noe, så angrer jeg lenge etterpå. Føler at jeg har sagt noe som som har satt meg i et dårlig lys.

Men at andre som er stille og rolige, er blyge, det kan jeg ikke svare på. Det er vel varianter av alle slag?

En er som en er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Jeg tenker som så at noen trives med å "stå for underholdningen", men skal det bli noe show må det også finnes publikum.

Så vi trenger både skravlete og stille mennesker - akkurat som vi trenger både renholdere, lærere, politi og høyesterettsjustitiariuser. :-)

Vi er alle forskjellige, og sånn må det være! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at de som er utadvendte og elsker å eksponere seg må godta at det finnes andre som ikke har behov for det.

De som er utadvendte og får energi av masse folk og leven ser ofte ikke at vi andre trenger å lade batteriene i fred og ro og faktisk blir mer slitne av folk og leven.

Det har noe med å ha repsekt for at ikke alle er like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maniana

Jeg er rolig, snakker lite blant folk. og det pga jeg har dårlig selvtillit og er meget beskjeden. Er livredd for å si noe feil, eller dumme meg ut. Hvis jeg åpner munnen, og sier noe, så angrer jeg lenge etterpå. Føler at jeg har sagt noe som som har satt meg i et dårlig lys.

Men at andre som er stille og rolige, er blyge, det kan jeg ikke svare på. Det er vel varianter av alle slag?

En er som en er.

''En er som en er.''

Ja,det har du rett i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maniana

Jeg tenker som så at noen trives med å "stå for underholdningen", men skal det bli noe show må det også finnes publikum.

Så vi trenger både skravlete og stille mennesker - akkurat som vi trenger både renholdere, lærere, politi og høyesterettsjustitiariuser. :-)

Vi er alle forskjellige, og sånn må det være! :-)

''Vi er alle forskjellige, og sånn må det være! :-)''

Det er bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maniana

Jeg mener at de som er utadvendte og elsker å eksponere seg må godta at det finnes andre som ikke har behov for det.

De som er utadvendte og får energi av masse folk og leven ser ofte ikke at vi andre trenger å lade batteriene i fred og ro og faktisk blir mer slitne av folk og leven.

Det har noe med å ha repsekt for at ikke alle er like.

''Det har noe med å ha repsekt for at ikke alle er like.''

Var det jeg også tenkte da hun sa "det skal vi få en slutt på". Ble litt skuffa,jeg kan ikke være andre enn meg selv og jeg er en rolig person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beskjeden og rolig er for meg to forskjellige ting. Alle kan ikke være av den sprudlende typen, det ville blitt slitsomt.

Hun som kom med den bemerkningen legger kanskje noe annet i "rolig" enn det du gjør. Det er ikke sikkert hun vil forsøke å forandre deg når dere er blitt ordentlig kjent. Ikke tenk altfor mye på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maniana

Beskjeden og rolig er for meg to forskjellige ting. Alle kan ikke være av den sprudlende typen, det ville blitt slitsomt.

Hun som kom med den bemerkningen legger kanskje noe annet i "rolig" enn det du gjør. Det er ikke sikkert hun vil forsøke å forandre deg når dere er blitt ordentlig kjent. Ikke tenk altfor mye på det.

''Hun som kom med den bemerkningen legger kanskje noe annet i "rolig" enn det du gjør. Det er ikke sikkert hun vil forsøke å forandre deg når dere er blitt ordentlig kjent.''

Det kan hende hun legger noe annet i det,har fortalt henne at jeg har slitt psykisk før,men føler ikke at jeg gjør det nå lenger. Men jeg klarer ikke være "der oppe",føler meg rolig og det synes jeg er godt. Håper hun vil ta meg som jeg er :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...